اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

صدری: همه می‌گویند شبیه پویول هستم / خیلی دلم برای مسابقه تکواندو تنگ شده بود

تکواندوکار تیم شهرداری ورامین گفت: با عدم برگزاری مسابقات، توانایی تکواندوکاران کمی پایین آمده بود ولی همه بازیکنان با انگیزه مضاعف وارد رقابتهای لیگ شدند.

صدری: همه می‌گویند شبیه

حمیدرضا صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مرحله نخست لیگ برتر تکواندو، اظهار داشت: امسال شرایط مسابقات لیگ با سال‌های قبل خیلی فرق می‌کند. به خاطر بیماری کرونا تعداد بازی‌ کمتری انجام می‌شود. ولی در مرحله نخست گروه "الف" هم شاهد دیدارهای حساسی بودیم. چون تمام تیم‌ها باید در این هفته نتیجه‌های خوبی می‌گرفتند به همین منظور تکواندوکاران با قدرت وارد شیاپچانگ شدند. این حساسیت باعث شد تا سطح مسابقات هم بالا برود و این رقابت خیلی برای تکواندو کشور خوب است.

بازیکن تیم تکواندوی شهرداری ورامین در مورد اینکه برترین‌های رقابت های لیگ به تیم ملی دعوت خواهند شد، عنوان کرد: سرمربی ملی قبل از آغاز پیکارهای لیگ برتر تکواندو اعلام کرد که مسابقات لیگ، مبنای دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی است. همه بازیکنان با انگیزه مضاعف وارد این رقابتها شدند و این موضوع نیز باعث افزایش دوچندان سطح مسابقات شد.

 صدری با اشاره به اینکه بازیکنان نباید از فضای رقابت دور باشند، تاکید کرد: یک سال بود که هیچ مسابقه‌ای در تکواندو برگزار نشده بود. من خودم شخصاً خیلی دلتنگ مسابقه شده بودم. همچنین با عدم برگزاری مسابقات، توانایی تکواندوکاران کمی پایین  آمده بود. ولی در مرحله نخست گروه الف تکواندوکاران وارد مبارزه شدند و در فینال نمایش با کیفیت‌تری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سوال که در فینال لیگ برتر، تیم شهرداری ورامین چه نتیجه‌ای خواهد گرفت، تاکید کرد: تیم خوب و قدرتمندی در لیگ داریم و مطمئناً تیم‌مان برای هفتمین بار قهرمان لیگ خواهد شد.

وی در مورد رنگ و بلندی موهایش هم گفت: اکثراً می‌گویند شبیه " پویول" هستم. از سال قبل به خاطر شیوع بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی به آرایشگاه نرفتم. بعد یک مدت که موهایم خیلی بلند شده بود، قصد داشتم موهایم را کوتاه کنم. ولی دوستانم گفتند مدل موی خوبی است و کوتاه نکن.

بازیکن تیم شهرداری ورامین در پاسخ به این سوال که موی بلند در زیر کلاه تکواندو اذیتت نمی‌کند، تصریح کرد: زیاد اذیت نمی‌کند ولی در مسابقات داوران گفتند که بهتر است موهایت را جمع‌تر کنم و حتما گوش می‌کنم.

صدری با اشاره به اینکه طرفدار فوتبال هم است و بازی‌های مهم را می‌بیند، خاطرنشان کرد: طرفدار دو آتشه بارسا هستم. در تیم‌های فوتبال ایران هم هوادار پرسپولیس هستم و امیدوارم فردا دربی را ببریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول