اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آقای خاوازی! چرا به مشکلات کشاورزان بی‌توجه هستید؟

نماینده رزن در مجلس خطاب به وزیر جهادکشاورزی گفت: چرا به مشکلات کشاورزان شهرستان‌های رزن و درگزین بی‌توجه هستید؟

آقای خاوازی! چرا به مشکلات کشاورزان بی‌توجه هستید؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن لطفی نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) طی تذکر شفاهی اظهار داشت: 229 روز از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و نمایندگان روزانه تذکر و اخطارهای متعددی می‌دهند که مشکلات اقتصادی و تورم افسارگسیخته سفره مردم را کوچک و سفره ثروتمندان را رنگین‌تر کرده است، همچنین قیمت مسکن، خودرو، ارز و سایر کالاها در این 8 ماه چندین برابر شده است.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا هیأت رئیسه در این 8 ماه یک جلسه جامع و یک هفته کاری را برای حل مشکلات اقتصادی مردم تخصیص نمی‌دهد و هر هفته برنامه‌های غیرضروری را در دستور کار مجلس قرار می‌دهد لذا از هیأت رئیسه محترم استدعا داریم حداقل یک هفته کاری را به صورت شفاف برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم تخصیص دهد.

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا به مشکلات کشاورزان شهرستان‌های رزن و درگزین بی‌توجه هستید؛ سیاست‌های غلط وزارت جهاد کشاورزی و عدم تثبیت قیمت محصولات کشاورزی از جمله افزایش بی‌رویه نهاده‌های دامی، کود، سموم و قیمت فوق‌العاده آنها ضررهای جبران‌ناپذیری را به اقتصاد کشاورزان وارد کرده است و از طرفی خانه‌های کارگری و عدم صدور مجوز برای فعالیت‌های کشاورزی در حاشیه شهرها و روستاها مردم را کلافه کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از وزارت جهاد کشاورزی درخواست می‌شود در خصوص وضعیت کشاورزان در راستای حفظ کرامت و ارتقاء سطح معیشت آنها تصمیمی درست اتخاذ شود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: در خصوص بورس، ارز، مالیات بر خانه‌های خالی، تأمین بودجه قیر، اصلاح ساختار بودجه، طرح معیشتی، طرح مسکن و نهاده‌های کشاورزی جلسات تخصصی متعددی را برگزار کرده‌ایم طوری که دولتمردان در کمیسیون‌ها مشاهده می‌کنند که مجلس تلاش مضاعفی در جهت رفع مشکلات مردم صورت می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول