اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تاثیرات آبنما در خانه های مدرن امروزی

وقتی کسی به آبنما فکر می کند، احتمالاً فواره های موجود در پارک ها و خیابان های سطح شهر را در ذهن خود تجسم می کند.

تاثیرات آبنما در خانه های مدرن امروزی

اما بهتر است بدانید، امروزه آبنما ها علاوه بر محیط های خارج ساختمان، باغ و حیاط، در داخل ساختمان ها نیز ساخته می شوند که زیبایی وصف ناپذیری را به محیط زندگی افراد می بخشند. آبنماهای داخلی همان مزایای مشابه تاثیرات آبنما در فضای باز و سایر موارد را دارند. آبنما های خانگی در انواع مختلفی از اشکال، اندازه ها و سبک های خاص خانگی برای داخل منزل وجود دارند.

آبنماها فواید زیادی دارند که قصد داریم تا چندین مورد از تاثیرات آبنما در خانه های مدرن امروزی را برای شما مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

از جمله تاثیراتی که ساخت آبنماها در فضای خانه های مدرن امروزی دارند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1-  ایجاد محیط آرامش بخش

صدای آرام قطره قطره شدن آب در یک آبنمای داخلی می تواند فضای آرامش بخشی را برای هر اتاقی ایجاد کند. چه آنکه قصد داشته باشید در اتاق نشیمن در خانه و یا حتی در اتاق خواب یک آبنما بسازید، ویژگی های آب در محیط داخلی می تواند به افراد کمک کند تا آرام شده و احساس راحتی کنند. فضای آرامش بخش نیز افراد را ترغیب می کند تا بیشتر به خود و اطراف شان توجه کرده و از فضای مجازی که متاسفانه امروزه در سراسر زندگی ها رخنه کرده، کمی دور شوند.

اگر شما نیز به دنبال کسب چنین آرامشی هستید میتوانید از شرکت های طراحی و اجرای آبنما همچون شرکت آبگون دیزاین و یا دیگر شرکت های های فعال در این حوزه کمک بگیرید.

2- زیبایی (جذابیت بصری)

سبک، شکل و مواد استفاده شده در آبنماهای داخلی امروزه بسیار پیشرفت کرده اند و از تنوع بالایی برخوردار می باشند بنابراین افراد با هر سلیقه ای، می توانند یک آبنما را مطابق با محیط زندگی خود طراحی و اجرا نمایند. آبنماهای داخلی امروزی می توانند با انواع دکوراسیون همخوانی پیدا کرده و ظاهر یک طراحی داخلی را تکمیل و تقویت کنند. در حقیقت چه آن که دکوراسیون داخلی شما کلاسیک باشد یا مدرن، می توانید بسته به نوع دکوراسیون فضای داخل خانه خود، یک آبنمای مناسب برای فضای خود تهیه کرده و بر زیبایی فضای داخلی خود بیفزایید.

3- بهبود کیفیت هوا و تسهیل در تنفس

از جمله دیگر ویژگی های آبنماهایی داخلی می توان به تبخیر آب و آزاد شدن یون های منفی آزاد اشاره کرد. این یون های منفی هوا را تمیز می کنند و باعث تسهیل در تنفس می شوند. هوای پاک همچنین به شما کمک می کند تا آرامش بیشتری داشته باشید و بهتر تمرکز کنید.

4- افزایش رطوبت محیط داخلی

آبنماها خصوصا انواع آبنمای دیواری و ایستاده به رطوبت اتاق می افزایند که این ویژگی در کنار زیبایی که ایجاد می کند، می تواند در بیماری هایی نظیر سرماخوردگی و گرفتگی بینی، بسیار مفید باشد.

همچنین افزایش رطوبت برای گیاهان داخلی نیز مفید بوده و یک آبنمای داخلی باعث می شود تا گیاهان سالم و سرزنده ای داشته باشید.

5- بهبود کیفیت زندگی و سلامتی

صدای ملایم و صلح آمیز قطرات در آبنما ها یک ویژگی آب در خانه است که می تواند در از بین بردن استرس ها نقش به سزایی داشته باشد. صدای آرامش بخش قطرات آب، باعث آرامش، تفکر، راحتی و تسهیل خواب می شود. در نتیجه خواب بیشتر و استرس کمتر باعث می شود تا فرد با انرژی، شادی و خوش بینی بیشتری زندگی کند. بنابراین به طور کلی وجود یک آبنما در خانه می تواند منجر به افزایش کیفیت زندگی و سلامتی بیشتر شود.

6- تعمیر و نگه داری آسان

نگهداری از آبنما در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن بسیار آسان است. برای این منظور تنها کافیست هر هفته یا دو هفته یک بار، آب را پر کنید و هر 4 تا6 ماه یک مرتبه، آبنما را به صورت عمقی تمیز کنید.

تمیز کردن آبنما به سادگی با طی کردن به ترتیب مراحل زیر انجام می شود:

خاموش کردن فواره

تخلیه آب

پاک کردن سطح خارجی فواره و لوله داخلی

تمیز کردن موتور و لوله کشی فواره

 

آبگون دیزاین یک گروه شناخته شده با سابقه چند ساله در طراحی و اجرای انواع آبنما و دیوار سبز است که در آن می توانید شرایط فروش و طراحی اختصاصی برای دکوراسیون یا محیط مورد نظر خود را پیدا کنید. کافی است نام « آبگون دیزاین » را در گوگل جستجو کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول