اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تجلیل نمایندگان کرمان از عوامل برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی

مجمع نمایندگان استان کرمان از عوامل اجرای برگزاری مراسم سالگرد شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کردند.

تجلیل نمایندگان کرمان از عوامل برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان کرمان در پیامی از عوامل اجرای برگزاری مراسم سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی به ویژه از سپاه پاسداران ثارالله استان کرمان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و... قدردانی کردند.

در این پیام تقدیر و تشکر آنها آمده است:

سپاس خداوند بزرگ را که توفیق حاصل کرد که در سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی میزبانی دوستداران و شیفتگان آن سرباز ولایت را روزی کرد.

یک سال پرمشقت از عروج آسمانی حاج قاسم سلیمانی، سردار پورجعفری و ابومهدی المهندس شهدای عرصه مقاومت و ایثار می گذرد، شهدای والامقامی که جهاد با نفس را سرلوحه کار خویش قرار داده و در این مسیر سرآمد روزگار شدند و توانستند نقش ماندگاری بر لوح دل همه آزادیخواهان جهان به یادگار حک کنند.

علی رغم همه محدودیت های کرونایی موجود، خیل عظیمی از عاشقان و دلدادگان سیدالشهدای مقاومت از اقصی نقاط ایران و جهان همه روزه بر تربت پاکش گرد آمده و یاد و نامش را گرامی داشته اند و بار دیگر ثابت کرده‌اند که دشمنان از شهید سلیمانی و مکتب حاج قاسم بیشتر از سردار سلیمانی هراس دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول