اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

سفره باربران بازار تهران رنگین می‌‍شود+عکس

امامزاده زید (ع) در محله بازار تهران ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان برای نیازمندان تهیه و بین باربران بازار توزیع می‌کند.

سفره باربران بازار تهران رنگین می‌‍شود+عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در مرحله جدید رزمایش همدلی که همزمان با شهادت سردار سلیمانی آغاز شد، برخی از امامزاده‌های استان تهران به منظور کمک به نیازمندان بار دیگر آستین بالا زدند و با تهیه ارزاق و بسته‌های معیشتی سفره‌های خانواده‌های نیازمند را رنگین کردند.

توزیع ماسک و دمنوش در محله بازار و غذای گرم در بیمارستان رازی

امامزاده زید (ع) محله بازار تهران که یکی از قدیمی‌ترین زیارتگاه‌های تهران به شمار می‌رود، همزمان با ایام فاطمیه اول اقدام به توزیع ماسک بین مردم و کسبه بازار کرد تا با توجه به ازدحام جمعیت در بازار، کمکی به مردم و به ویژه باربران بازار کرده باشد. این اقدام بیشتر از میدان گلوبندک تا سبزه میدان بازار انجام شد.

برپایی ایستگاه‌های دمنوش از دیگر اقدامات این آستان در محله بازار تهران بود که در حدود یک هفته بیش از ۲ هزار لیوان دمنوش تهیه و توزیع شد. همچنین بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در ایام فاطمیه طبخ و در بین بیماران اعصاب و روان بیمارستان رازی تهران توزیع شد.

۱۲۰ میلیون تومان برای بسته‌های معیشتی باربران بازار اختصاص یافت

به گفته حجت‌الاسلام سعید مرادزاده، مدیر آستان امامزاده زید (ع) در روزهای اخیر با کمک‌های خیران بسته‌های معیشتی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای نیازمندان تهیه شده است؛ به طوری که در این آستان بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۴۰۰ هزار تومان تهیه شده و این بسته‌ها بین ۳۰۰ باربر نیازمند که با شیوع کرونا چرخ زندگی‌شان به سختی می‌چرخد، توزیع خواهد شد.

مدیر آستان امامزاده زید (ع) گام بعدی برای کمک به نیازمندان را همزمان با دهه فجر عنوان کرد و گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر نیز در نظر داریم با حمایت‌های مردمی و خیران بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کنیم. تزئین خیابان‌های بازار و اطراف امامزاده نیز برای گرامیداشت ایام دهه فجر از دیگر اقدامات خادمان این آستان به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، امامزاده زید (ع) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۸ هزار بسته معیشتی بین باربران نیازمند محله بازار توزیع کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول