اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حجاب، برترین نماد دینی و هویتی ماست

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، عفاف و حجاب را برترین نماد دینی و هویتی مردم ایران دانست و بر ضرورت تلاش همه جانبه برای اشاعه این فرهنگ در جامعه تاکید کرد.

حجاب، برترین نماد دینی و هویتی ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  بدرشکوهی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان، با اشاره به کسب رتبه برتر ملی توسط استان در زمینه اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف،  اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف دشمنان نظام اسلامی، حمله به اعتقادات و باورهای دینی و بخصوص نهاد خانواده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، نقش مهمی در انسجام و تحکیم رابطه خانواده‌ها دارد، خاطرنشان کرد: حجاب، از مهم‌ترین نمادهای هویت دینی و انقلابی جامعه ماست که توجه ویژه و کاربردی به آن می‌تواند سهم بسزایی در آسایش و آرامش اجتماعی داشته باشد.

بدرشکوهی گفت: در دنیایی که غول‌های بزرگ رسانه‌ای و دشمنان اسلام، آرمان‌های مقدس نظام اسلامی همچون عفاف و حجاب را آماج حملات خود قرار داده‌اند باید بتوانیم با استفاده از زبان هنر و همچنین استفاده بیشتر از ظرفیت اقشار موثر در تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بکوشیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی هم در این جلسه نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب را نیازمند مشارکت مردم و تمام دستگاه‌های اجرایی دانست.

رقیه صادق‌زاده افزود: در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه‌های مختلفی در کشور و استان ازجمله کنگره ملی 17 هزار زن شهید برگزار می شود.

در این جلسه اجرای تفاهم نامه دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با سازمان جهاد دانشگاهی استان در زمینه بازرسی از ادارات به منظور بررسی شاخص‌های عفاف و حجاب نیز بررسی شد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول