اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کاشت ۱۷۶ اصله نهال در پرند به یاد شهدای پرواز

صبح امروز ۱۷۶ اصله نهال به یاد شهدای گرانقدر حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند کاشته شد.

کاشت ۱۷۶ اصله نهال در پرند به یاد شهدای پرواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، صبح امروز با حضور کارمندان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پرند، ۱۷۶ اصله نهال به یاد شهدای هواپیمای مسافربری اوکراینی در محوطه دانشگاه کاشته شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدباقر اسعدی نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد پرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و فخری‌زاده و سالگرد شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی ضمن اشاره به آیات و روایات در خصوص اهمیت کاشت درخت اظهار کرد: ان‌شاء‌الله با کاشت این درخت‌ها به یاد این شهدای عزیز، یاد و نام آن‌ها زنده بماند.

در ادامه مراسم وحید جهان‌آرا مسؤول بسیج دانشگاه آزاد پرند ضمن انتقاد نسبت به از بین بردن ۲۴ هزار درخت در حاشیه شهرک صنعتی پرند گفت: ما ضمن اعلام ناراحتی خود از این اقدام و به خاطر ماندگار شدن یاد و نام شهدای عزیزمان و حفظ و حراست از فضای سبز در حرکتی نمادین ۱۷۶ درخت در دانشگاه آزاد غرس کردیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول