اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سومین تساوی پیاپی برای شاگردان نویدکیا/ فولاد با یک امتیاز اصفهان را ترک کرد

تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در بازی معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

سومین تساوی پیاپی برای شاگردان نویدکیا/ فولاد با یک امتیاز اصفهان را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در بازی معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان میزبان فولاد خوزستان بود.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و با در اختیار گرفتن توپ و میدان برای رسیدن به دروازه فولاد حملات خود را پی‌ریزی کردند اما در یک ضدحمله این فولاد خوزستان بود که موفق شد گل نخست را وارد دروازه سپاهان کند.

در ادامه نیمه اول طلایی‌پوشان برشدت حملات خود افزودند و موفق شدند روی اشتباه مدافع فولاد گل تساوی را به ثمر برسانند؛ دقایق پایانی نیمه اول هم بدون اتفاق خاصی گذشت و بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم متعادل‌تر دنبال شد و هر 2 تیم برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این سپاهان بود که در یک فرصت عالی شانس رسیدن به گل دوم را داشت که با واکنش خوب دروازه‌بان فولاد همراه شد.

در ادامه نیمه دوم هم بازی از تب و تاب نیمه اول برخوردار نبود و تیم‌ها با احتیاط بیشتری بازی کردند و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد نشد؛ این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: پیام حیدری

کمک‌داوران: سعید علی‌نژادیان، حمید نادری و قهرمان نجفی

کارت زرد: محمد قاسمی‌نژاد دقیقه 25، محمد آبشک دقیقه 76 و محمد میری دقیقه 77 از فولاد خوزستان - محمدرضا حسینی دقیقه 87 و محمد محبی دقیقه 90 از سپاهان

کارت قرمز: -

گل: آیاندا پاتوسی دقیقه 9 برای فولاد - محمدرضا حسینی دقیقه 35 برای سپاهان

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، امید نورافکن (شایان مصلح)، مرتضی منصوری، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی‌فر (جلال‌الدین علی‌محمدی)، سروش رفیعی، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری (محمد محبی) و سجاد شهباززاده (استنلی)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب فولاد خوزستان:

محسن فروزان، صالح حردانی، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه (مهران درخشان‌مهر(مهران موسوی))، محمد آبشک (زبیر نیک‌نفس)، محمد میری، آیاندا پاتوسی (ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد و لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 9

فولاد روی یک ضدحمله صاحب موقعیت گلزنی شد و پاتوسی روی پاس احمدزاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه راحت گل نخست فولاد را به ثمر رساند.

- دقیقه 28

تعویض منطقه بازی توسط خلعتبری توپ را به مرتضی منصوری رساند و پاس این بازیکن در موقعیت خوبی به حسینی رسید اما تعلل حسینی سبب شد مدافعان فولاد به راحتی توپ را دور کنند.

- دقیقه 35

محمدرضا حسینی روی اشتباه مدافع فولاد صاحب توپ شد و با یک حرکت خوب خود را به محوطه جریمه رساند و با یک ضربه دقیق گل نخست سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 43

ارسال خطا توسط خلعتبری در مقابل دروازه مقابل فولاد با دخالت گولسیانی به مهدی‌زاده رسید که این بازیکن با یک ضربه عجیب توپ را به بیرون زد.

- دقیقه 53

پاس خوب سروش رفیعی در محوطه جریمه به حسینی رسید که ضربه فنی این بازیکن را دروازه‌بان فولاد با یک واکنش عالی راهی کرنر کرد.

- دقیقه 67

خطا پشت محوطه جریمه سپاهان به سود فولاد اعلام شد که ضربه بازیکن فولاد را دروازه‌بان سپاهان به خوبی دفع کرد.

- دقیقه 87

خطا گوشه زمین به سود فولاد اعلام شد که ارسال بازیکن فولاد را دروازه‌بان سپاهان به راحتی در اختیار گرفت.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول