اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کانون بسیج رسانه ابهر افتتاح شد

همزمان با روز بسیج رسانه و سالروز شهادت غلامرضا رهبر، کانون بسیج رسانه شهید محمود صارمی در شهرستان ابهر افتتاح شد.

کانون بسیج رسانه ابهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با روز بسیج رسانه و سالروز شهادت غلامرضا رهبر آئین افتتاح کانون بسیج رسانه شهید محمود صارمی شهرستان ابهر ظهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسوولان شهرستان و اصحاب رسانه منطقه برگزار شد، رئیس شورای شهر ابهر در سخنانی اظهار داشت: بسیج مدرسه عشق است و انسان با بسیج جاودانه می‌شود.

حجت‌الله عسگری با اشاره به رشادت‌های بسیجیان در شرایط حساس کشور افزود: بسیج در کنار جنگ تحمیلی در بحران‌های بزرگی مانند سیل و زلزله و حتی کرونا پای کار بوده است.
وی، شهید سلیمانی را نمونه بارز یک بسیجی واقعی قلمداد کرد و گفت: شهید سلیمانی عاشق ولایت و کشورش بود و به همین خاطر جاودانه شد.
رئیس شورای شهر ابهر افتتاح کانون بسیج رسانه ابهر را نقطه عطفی در حوزه فرهنگ و رسانه منطقه عنوان کرد و گفت: شورا و شهرداری به اهمیت رسانه واقف است و در کنار شما خواهد بود. 
در ادامه بخشدار بخش مرکزی ابهر نیز در سخنانی اظهار داشت: هدف انسان از زیستن، رشد و کمک به همدیگر برای ساختن جامعه‌ای سالم و پویاست.
محمد نجفی، نقش رسانه‌ها در ساختن جامعه سالم را مهم دانست و افزود: کانون بسیج رسانه ابهر می‌تواند با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به این موضوع کمک کند.
وی افتتاح کانون بسیج رسانه ابهر را امری مهم دانست و گفت: امیدوارم این کانون در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار باشد. 
در ادامه مسوول کانون بسیج رسانه ابهر نیز با ابراز خرسندی از تشکیل این کانون در ابهر و ضمن قدردانی از تلاش‌های رضا جمالی، رئیس بسیج رسانه استان زنجان گفت: حوزه رسانه بسیار گسترده است و زندگی امروز تاثیرات فراوانی از رسانه می‌گیرد.
مرتضی صارمی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی در مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و آسیب‌های اجتماعی گفت: بسیج رسانه برای تک تک این حوزه‌ها برنامه دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه ما در سال‌های گذشته رویشی در رسانه منطقه نداشته‌ایم، گفت: بسیج رسانه ابهر با سه هدف، تقویت و استفاده از ظرفیت فعلی فعالان و پیشکسوتان عرصه رسانه، آموزش سواد رسانه‌ای برای خانوارها و تعلیم و تربیت نسل جدید فعالان رسانه به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول