اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرمایشات رهبری درباره ممنوعیت ورود واکسن کرونا از انگلیس و آمریکا حکیمانه است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی فرمایشات مقام معظم رهبری درباره‌ ممنوعیت ورود واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس را حکیمانه خواند و گفت: بعد از بیانات ایشان ضد انقلاب‌ها و اپوزیسیون حاشیه‌هایی را درست کرده‌اند.

فرمایشات رهبری درباره ممنوعیت ورود واکسن کرونا از انگلیس و آمریکا حکیمانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، در تذکری شفاهی خطاب به وزرای نفت و نیرو،  اظهار داشت: با قطع گاز نیروگاه تبریز آنها ملزم به استفاده از مازوت شده‌اند که این باعث آلودگی هوای تبریز در هفته‌های گذشته شده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق اعلام محیط زیست شاخص آلودگی هوای تبریز طبق ذرات ۲.۵ میکرون تا ۱۵۷ بالا رفت این وضعیت هوا برای تمام گروه‌های سنی ناسالم است، از طرف دیگر طبق گزارش مرکز پالایش کیفیت هوا در تبریز، محیط زیست تبریز شاخص را ۱۱۹ اعلام کرده که این هوا هم برای گروه‌های حساس ناسالم است، لذا از وزرای نفت و نیرو درخواست دارم که گاز نیروگاه تبریز را وصل کند، چون هنوز به سقف تولید سال گذشته هم نرسیده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین از دانشمندان برای ساختن واکسن کرونای ایرانی قدردانی کرد و به آنها دست مریزاد گفت.

میرتاج‌الدینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ممنوعیت واردات واکسن کرونا از انگلیس و آمریکا، افزود: مقام معظم رهبری فرمایش حکیمانه‌ای داشتند که ورود واکسن کرونا از انگلیس و آمریکا به کشور ممنوع است. بعد از بیانات ایشان در فضای مجازی همه ضد انقلاب‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و اپوزیسیون خارجی نسبت به این مساله واکنش نشان داده و حاشیه درست کردند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول