اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پوراسماعیل: تلاش‌ می‌کنم به تیم ملی تکواندو دعوت شوم

کاپیتان تیم تکواندو بانوان فتح صدر البرز گفت: تلاش می‌کنم بهترین عملکرد خود را در لیگ داشته باشم تا به تیم ملی دعوت شوم.

پوراسماعیل: تلاش‌ می‌کنم به تیم ملی تکواندو دعوت شوم

زهرا پوراسماعیل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آمادگی تیم تکواندوی بانوان صدر البرز برای حضور در مسابقات لیگ امسال، اظهار داشت: اولین تیمی هستیم که اردوهای آماده‌سازی خود را برای شرکت در لیگ تکواندو بخش بانوان آغاز کرده‌ایم. مسئولان باشگاه دو ماه قبل از اینکه مسابقات لیگ برتر تکواندو آغاز شود، تمرینات اردویی را برای بازیکنان تدارک دیده‌اند. هر امکاناتی از لحاظ خوابگاه، تغذیه و ... را برای آمادگی نفرات تیم مهیا کرده‌اند.

وی با اشاره اینکه تیم تکواندو فتح صدر البرز بهترین تیم بانوان کشورمان است، عنوان کرد: من سال‌های قبل هم در تیم‌های دیگر لیگ تکواندوی بانوان ایران حضور داشتم. این باشگاه بالاترین قراردادها را با بازیکنان در بخش بانوان منعقد می‌کند و دو سال است که در تیم صدر فتح البرز حضور دارم. به جرات می‌توانم بگویم که 90 درصد از بازیکنان خوب تکواندوی ایران در تیم بانوان فتح صدر البرز هستند. سال قبل قهرمان شدیم و با این شرایط اکثر بازیکنان دوست دارند در این تیم باشند.

کاپیتان تیم تکواندوی فتح صدر البرز در پاسخ به این سوال که آیا امیدی برای حضور در تیم ملی دارد یا خیر، تاکید کرد: بنا بر گفته‌های سرمربی تیم ملی بانوان هر بازیکنی که در مسابقات لیگ نتیجه خوبی بگیرد به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد. من هم تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد خود را در لیگ داشته باشم تا به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول