اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پیشکسوت پرورش اندام: انتظار داریم فضای این ورزش تختی‌وار باشد

پیشکسوت پرورش اندام گفت: بسیار مهم است که ورزش ما تختی وار باشد و اطمینان دارم نصیرزاده به خوبی سکان دار این مجموعه خواهد بود.

پیشکسوت پرورش اندام: انتظار داریم فضای  این ورزش تختی‌وار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس،  اسماعیل اُمیان در خصوص انتظاراتش از رئیس جدید فدراسیون به عنوان یک پیشکسوت اظهار داشت: یک مرد جنگی به از صد سیاهی لشکر است. منتظر بودیم فردی شایسته انتخاب شود که بار مسئولیت های حساس این رشته ورزشی پر مخاطب را با بر دوش بکشد که خدا را شکر این اتفاق افتاد. در گذشته شاهد کم کاری هایی بودیم و انتظار می رفت که پیشکسوتان این رشته همکاری بیشتری با فدراسیون داشته باشند که متاسفانه عملی نشد.

وی در ادامه یادآور شد: بسیار مهم است که ورزش ما تختی وار باشد چون به نظر من تا حدودی ورزش ما از جوانمردی دور شده بود. با شناختی دیرینه ای که از رئیس جدید دارم و با توجه به پشتکار و فعال بودن ایشان، اطمینان دارم به خوبی سکان دار این مجموعه خواهد بود.

پیشکسوت پرورش اندام در پایان خاطر نشان کرد: در گذشته پیشکسوتان از فدراسیون دور مانده بودند و انتظار می رود در راستای نهادینه سازی فرهنگ پهلوان پروری و احترام به پیشکسوتان عرصه ورزش توجه جدی تری به این سرمایه های با ارزش جامعه بدنسازی و پرورش اندام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول