اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تجمع دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران در پی کشتار معدن‌چیان پاکستانی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران؛ به مناسبت هفتمین روز درگذشت 11 تن از شعیان معدنچی در هزاره پاکستان، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

تجمع دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران در پی کشتار معدن‌چیان پاکستانی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران به مناسبت هفتمین روز درگذشت یازده تن از شیعیان معدنچی در هزاره پاکستان، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. 
دانشجویان در این تجمع با اهدای گل با خانواده درگذشتگان و همچنین با مردم پاکستان ابراز همدردی کرده و به بازماندگان حادثه هزاره پاکستان تسلیت گفتند.

 

 

دانشجویان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین "مردم پاکستان تسلیت"؛ "شیعیان ایران داغدار"؛ "دولت پاکستان پیگیری" و با سر دادن شعار هایی همچون " لبیک یا حسین"؛ "مرگ بر داعش" خواهان رسیدگی دولت پاکستان به این اقدام جنایتکارانه شدند. 


در پایان این تجمع دانشجویان هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به سکوت مجامع بین المللی انتقاد کرده و با قرائت بیانیه ای از سازمانهای بین‌المللی و حقوق بشری و دولت پاکستان خواستند با پیگیری و برخور قاطع با عاملان این حادثه، به این نوع جنایت‌های تکفیری پایان دهند. 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول