اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعتبار و تجهیزات برای منابع طبیعی کوهدشت و رومشکان تخصیص یابد

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: تخصیص مبالغ و تجهیزات برای منابع طبیعی کوهدشت و رومشکان الزامی است.

اعتبار و تجهیزات برای منابع طبیعی کوهدشت و رومشکان تخصیص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام و المسلمین  محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با  منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفتگو کرد.

مبلغی در این دیدار با انتقاد از عملکرد منابع طبیعی در نحوه تخصیص بودجه برای پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری شهرستان های کوهدشت و رومشکان، خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به منابع طبیعی حوزه انتخابیه خود شد.

وی با ذکر اینکه منابع طبیعی سرمایه ملی بوده و نگهداری از آن وظیفه همگان است، یادآور شد: متأسفانه هر سال شاهد یکسری آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع هستیم و برای کنترل و مهار آتش نیرو و تجهیزات کافی در اختیار نبوده و همواره خسارات فراوانی به منابع طبیعی وارد می‌شود.

وی احداث سه ساختمان برای سه پاسگاه جنگلی، تأمین نیروی انسانی، سه دستگاه وسیله نقلیه، سه دستگاه موتور سیکلت، ۴۰ عدد دستگاه دمنده، ۲۰ سیستم کامپیوتر و تجهیزات ثابت و سیار را برای کوهدشت و رومشکان خواستار شد. 

وی همچنین خواستار تخصیص مبالغی برای کوهدشت شمالی و دشت همیان و ضرون و مبالغی برای ترمیم و بازسازی سازه های آبخیزداری، احداث بانکت، خوشکه چین و کانال‌های پخش سیلاب برای طرهان و کونانی و رومشکان و ترمیم و بازسازی سازه های آبخیزداری در دشت کشماهور و حوزه درب گنبد و سرشاخه‌های سد هاله گردید.

در پایان معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن تأیید مباحث و مطالب حجت الاسلام و المسلمین مبلغی دستور لازم را صادر کردد که تمامی موارد حتی‌الامکان در سال جاری و نیز در سال آینده تامین و در اختیار قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول