اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در انتظار واکنش هیأت مدیره/ تشابه عجیب امتیاز‌گیری رضایی و منصوریان برای ذوب‌آهن

تیم فوتبال ذوب‌آهن با هدایت رحمان رضایی دقیقا مانند تیم فصل گذشته منصوریان در پایان 10 بازی 7 امتیاز کسب کرده است.

در انتظار واکنش هیأت مدیره/ تشابه عجیب امتیاز‌گیری رضایی و منصوریان برای ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در بازی معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتبال در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد و نتوانست نخستین پیروزی را به دست بیاورد.

در نیمه اول آلومینیوم توانست در دقیقه ۲۱ توسط حامد پاکدل از ذوب‌آهن پیش بیفتد و این نتیجه تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد؛ در نیمه دوم اما ذوب‌آهن به بازی برگشت و موفق شد در دقیقه ۵۶ توسط دارکو بیدوف به گل تساوی دست پیدا کند.

در ادامه بازی شاگردان رحمان رضایی برای رسیدن به گل برتری تلاش زیادی کردند و در دقیقه ۷۷ توسط عبداله حسینی به گل دوم رسیدند؛ در حالی که ذوب‌آهن خود را برای جشن نخستین پیروزی در لیگ برتر آماده می‌کرد اما حامد پاکدل در دقیقه ۹۶ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

به این ترتیب این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و ذوب‌آهن هفتمین تساوی خود را کسب کرد و با ۳ شکست و کسب ۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند؛ آلومینیوم نیز با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

رفتار عجیب رحمان رضایی در نشست‌های خبری

رحمان رضایی که در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم به شدت از مسؤولان باشگاه ذوب‌آهن ناراحت بود که چرا اعتراض به اشتباهات داوری نکرده‌اند، در نشست خبری بعد از بازی شرکت کرد اما اقدام عجیبی انجام داد.

سرمربی ذوب‌آهن پس از لحظاتی از حضور در نشست اعلام کرد به احترام اهالی رسانه به این نشست آمدم اما بدون اینکه حرفی بزند سالن را ترک کرد.

رحمان رضایی سرمربی ذوب‌آهن در حالی این فصل به این نتایج دست پیدا کرده است که شباهت عجیبی بین نتایج وی با علی‌رضا منصوریان سرمربی فصل قبل سبز‌پوشان دیده می‌شود.

تشابه عجیب امتیاز‌گیری رضایی و منصوریان در ذوب‌آهن

شاگردان منصوریان فصل گذشته در پایان هفته دهم لیگ برتر با یک برد، ۴ تساوی و ۵ شکست و ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته بودند؛ ذوب‌آهن در این فصل نیز دقیقا ۷ امتیاز از ۱۰ بازی کسب کرده است.

بعد از کسب این نتایج توسط منصوریان در فصل گذشته اعضا هیأت مدیره، مدیرعامل و علی‌ر‌ضا منصوریان جلسه‌ای برگزار کردند و منصوریان به عنوان سرمربى تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به صورت مشروط ابقا شد و به کار خود در تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد که تا پایان نیم‌فصل در ۵ بازی حداقل ۱۰ امتیاز به دست بیاورد.

شاگردان منصوریان در ۵ بازی بعدی موفق شدند ۲ برد و ۲ تساوی به دست بیاورند و در یک بازی نیز شکست خوردند و به این ترتیب تنها ۸ امتیاز به دست آمد و منصوریان به همین دلیل از ذوب‌آهن جدا شد.

با این حال باید دید تصمیم هیأت مدیره ذوب‌آهن که البته نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته است، با نتایج به دست آمده در شرایط فعلی توسط رحمان رضایی چگونه است و چقدر از رضایی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول