اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تداوم «مواسات» در سنگر تولید/ 5000 بسته معیشتی بسیج کارگری راهی مناطق محروم هرمزگان شد+عکس

سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی بسیج کارگران و کارخانجات بندرعباس با جمع‌آوری و بسته‌بندی 5هزار بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه با حضور مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور راهی مناطق محروم شد.

تداوم «مواسات» در سنگر تولید/ 5000 بسته معیشتی بسیج کارگری راهی مناطق محروم هرمزگان شد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان شب گذشته با مشارکت شرکت فولاد هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج فارس و شرکت نفت بندرعباس با حضور سردار على‌حسین رعیتی‌فرد مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در قالب 5هزار بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه آماده و مهیای ارسال برای مناطق محروم هرمزگان شد.

سردار رعیتی‌فرد: باید در حوزه اقتصادی، عمق راهبردی ایجاد کنیم

سردار علی‌حسین رعیتی‌فرد مسؤول بسیج سازمان کارگران و کارخانجات کشور در این مراسم با تجلیل از نقش بسیج کارگری هرمزگان در تدارک دیدن چندین دوره از رزمایش مواسات و نقش‌آفرینی صنایع و واحدهای مهم تولیدی هرمزگان در ان رزمایش، اظهار کرد: آخرین تیر چله دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران، جنگ اقتصادی است و آن را از طریق تحریم‌های ظالمانه پیگیری می‌کند و واحدهای تولیدی و کارخانجات ما در خط مقدم این جنگ هستند.

وی با بیان این که کارگران رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمن بشمار می‌روند، بیان داشت: یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران که تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور در عرصه بین الملل بشمار می‌رود، عمق راهبردی ایران در منطقه به همت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی عزیز بود و تداوم راه آن شهید در ایجاد عمق راهبردی برای کشورمان در عرصه اقتصادی بر دوش فعالان عرصه اقتصادی و تولید در کشور است.

سردار رعیتی‌فرد ادامه داد: ایران اسلامی با دارا بودن انبوهی از منابع نفت، گاز، معدن و کانی و نیروی انسانی کارآمد و خلاق در دنیا از جمله برجسته‌ترین کشورهای دارای ظرفیت‌های عظیم اقتصادی همه‌جانبه است که توانسته با اتکای به ظرفیت‌های خود به پیش رود و در عین حال که با نظام سلطه در تقابلی تمام عیار قرار دارد اما الگویی از مقاومت و ایثار و مجاهدت باشد و این نشانه‌ای از الهام‌بخشی مکتب انقلاب اسلامی است.

وی به نقش امام راحل (ره) در مقابله با توطئه آلوده جریان استکبار در سوق دادن ملت‌های مسلمان منطقه به سمت و سوی زندگی و سبک غربی در تمامی شئونات جاری در جامعه اشاره و تصریح کرد: در حال کوبیدن آخرین میخ‌ها بر تابوت اسلام حقیقی بودند که امام راحل ما نهضت عظیم خود را که الهام گرفتن از نهضت حسینی و اندیشه عاشورایی بود، آغاز کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی راه تازه‌ای از عزت‌طلبی و استقلال را در پیش روی ملل مسلمان منطقه قرار داد.

مسؤول بسیج سازمان کارگران و کارخانجات کشور در بخش پایانی اظهارات خود از حرکت به سوی صنعتی شدن کشور و خودکفایی در زمینه‌های مهم و راهبردی به عنوان نقطه قوت بزرگی برای حفظ استقلال میهن‌مان یاد کرد و عنوان داشت: در ابتدای جنگ تحمیلی حتی توان تولید سیم خاردار و گونی برای ساخت خاکریز در جبهه‌ها را نداشتیم و دشمن ما نیز آنها را تحریم کرده بود و به سختی و هزاران واسطه به عرصه دفاع در جهبه‌ها می‌رسید اما امروز به مدد توان بالای علمی جوانان این مرز و بوم به قله‌های افتخاری از دانش و خوداتکایی رسیده‌ایم ککه دشمن را مقهور اراده ملت ایران کرده‌ایم و این راه با قدرت ادامه دارد.

سردار سالاری: تاکنون 330 هزار بسته معیشتی در هرمزگان توزیع شده است

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به انجام 9 مرحله رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان با همت بلند خیران و واحدهای مهم صنعتی استان و تحت راهبری نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، اظهار داشت: باور ما این است که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، پابرهنگان هستند و توجه و همت به رفع مشکلات آنان صوابی مضاعف دارد.

وی با بیان این که مشارکت انبوه فعالان اقتصادی و اجتماعی، خیران و واحدهای صنعتی موجود در استان در رقم زدن این رزمایش عظیم مواسات و همدلی و لبیک به کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانه عمق همدلی و همبستگی ملت ما در مواجهه با مشکلات است، خاطرنشان کرد: مشارکت فولاد هرمزگان و پالایشگاه‌های استان در این مرحله از رزمایش همدلی و مواسات و نقش فعال بسیج جامعه کارگری در این راستا ستودنی است.

سردار سالاری، رساندن این کمک‌های مومنانه تا عمق روستاهای دوردست هرمزگان و مناطق محرومان را از دیگر اقدامات سپاه در ماه‌های اخیر برشمرد و عنوان داشت: اوج مهر و جوشش عواطف انسانی در رقم زدن این حماسه بزرگ را شاهد بودیم که عظمت و طبع بلند ملت ما را نشان می‌دهد.

به گزارش فارس، در این مراسم 5 هزار بسته معیشتی شامل اقلام متنوع غذایی و بسته‌های بهداشتی و 10 سری جهیزیه برای 10 زوج جوان نیازمند آماده ارسال به مناطق محروم شد.

خبرنگار: مهدی خسروی
عکس: حسن عباسی

انتهای پیام/ 88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول