اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

احداث 4400 واحد مسکونی در فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن قم

گزارش دبیرخانه طرح اقدام ملی مسکن استان قم از احداث 4400 واحد مسکونی در فاز نخست این طرح و از بین بیش از 13 هزار ثبت نام کننده خبر می دهد.

احداث 4400 واحد مسکونی در فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این گزارش به آغاز ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در قم از سال گذشته اشاره و عنوان شده که 13 هزار و 258 نفر در قم و برای استفاده از تسهیلات طرح احداث مسکن ملی در استان ثبت نام کرده و مقدمات لازم برای تعیین زمین با کاربری مسکونی در منطقه پردیسان و برای 4 هزار و 400 نفر از این تعداد در فاز نخست این طرح انجام شده است.

در ادامه این گزارش به آغاز عملیات اجرایی این طرح در منطقه پردیسان اشاره شده و آمده است:

2 هزار و 500 واحد از 4 هزار و 400 واحد در نظر گرفته شده در فاز نخست این طرح به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یک هزار و 900 واحد باقیمانده نیز برای اجرا به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) واگذار شده است.

همچنین این گزارش نشان می دهد پروژه های زیتون یک تا 6 در این طرح در دست اجراست و البته سه زمین دیگر شامل زمین های 17، 22 و 27 هکتاری برای ادامه این طرح در فازهای بعدی در دست زیرسازی است.

در عین حال در این گزارش ابراز امیدواری شده که همه 4 هزار و 400 واحد در نظر گرفته شده و قرعه کشی شده برای فاز نخست، تا پایان دی ماه سال جاری وارد مراحل عملیات اجرایی خود شوند.

همچنین در این گزارش از مسؤولان شهرداری قم خواسته شده تا روند صدور پروانه برای واحدهای این طرح را به صورت ویژه دنبال کنند و یا در صورت وجود هرگونه مشکل در صدور پروانه، دو مرحله ای شدن صدور آن را همانند برخی دیگر از شهرها و استان ها و  برای جلوگیری از تأخیر در اجرا و یا متوقف شدن پروژه های زیرساختی و عمرانی طرح اقدام ملی مسکن استان قم، در دستور کار قرار دهند.

و اما در بخش پایانی گزارش دبیرخانه طرح اقدام ملی مسکن استان قم آمده است: امیدواریم همچنان که استان قم در آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، جزو سه استان پیشرو کشور در عملیات اجرایی این طرح بود، در ادامه نیز و به همت همه مسؤولان و مدیران استان و با پشتیبانی و حمایت حداکثری آنان، روند پیشرو بودن استان در این طرح تداوم یابد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول