اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پذیرایی سوهان قم از ستاره سرخ کاشان

فوتبالیست‌های سوهان قم در نخستین بازی خانگی خود از فصل جدید لیگ آزادگان عصر بیست و سومین روز دی‌ماه برابر تیم ستاره سرخ کاشان صف‌آرایی می‌کنند.

پذیرایی سوهان قم از ستاره سرخ کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته دوم از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر روز سه شنبه 23 دی‌ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها در پنج گروه 13 تیمی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، در حالی که سوهان قم میزبان ستاره سرخ کاشان (سولدوز نقده) است.

این بازی از ساعت 14 عصر سه‌شنبه در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که سه امتیاز آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است زیرا هیچ یکی از دو تیم در هفته نخست طعم پیروزی را نچشیده‌اند و با توجه به اینکه تنها دو تیم برتر گروه راهی مرحله نهایی می‌شوند، به دنبال پیروزی هستند.

تیم فوتبال سوهان قم در نخستین مسابقه خود از مرحله گروهی فصل جدید فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر شهرداری فریدون‌کنار بازی را با نتیجه 2 بر 1 واگذار کرد، رقابتی که البته در یک زمین کاملا گل‌آلود در فریدون‌کنار به انجام رسید و نماینده قم یک ضربه پنالتی را هم هدر داد.

شاگردان علیرضا خلجی‌نیا در حالی گام به نخستین بازی خانگی این فصل می‌گذارند که محکوم به پیروزی هستند، تیمی که از بهترین‌های یک دهه اخیر فوتبال قم تشکیل شده و چنانچه همدلی و هماهنگی داشته باشد و بازیکنان انگیزه واقعی خود را نشان دهند، می‌تواند بعد از سال‌ها یک نتیجه موفق برای فوتبال قم رقم بزند.

تیم ستاره سرخ کاشان نیز در هفته نخست بازی‌ها میزبان تیم ستارگان سیمرغ البرز بود که بازی آنها پس از 90 دقیقه رقابت با تساوی دو بر دو به پایان رسید و بدین‌ترتیب مسابقه روز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم از اهمیت بالایی برای هر دو تیم به منظور کسب سه امتیاز برخوردار است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول