اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کرونا| ثبت بیشترین تعداد مبتلای روزانه در فلسطین اشغالی از زمان شروع همه‌گیری

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با ارائه آماری از میزان آلودگی به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، از ثبت بیشترین تعداد مبتلای روزانه از زمان شروع همه‌گیری خبر داد.

کرونا| ثبت بیشترین تعداد مبتلای روزانه در فلسطین اشغالی از زمان شروع همه‌گیری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، علی‌رغم اینکه رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با پروپاگاندای رسانه‌ای سعی در بزرگنمایی بیش از حد در واکسیناسیون «کووید۱۹» داشت، طی بیست‌وچهار ساعت گذشته بیشترین میزان مبتلای روزانه به این بیماری در فلسطین اشغالی ثبت شد.

آمار وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، نشان می‌دهد که طی یک روز گذشته تعداد ۶۷۰۶ نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شدند که بیشترین میزان از زمان شروع همه‌گیری در این منطقه است.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، همزمان با ثبت بیشترین شمار ابتلای روزانه به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، تعداد بیماران بدحال در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی که وضعیت آنها وخیم گزارش شده نیز به بیشترین میزان خود یعنی ۱۰۵۶ نفر رسید.

طی بیست‌وچهار ساعت گذشته همچنین ۲۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در فلسطین اشغالی به ۴۹۱,۳۱۹ نفر و تعداد تلفات بر اثر این بیماری نیز به ۳,۶۷۱ نفر افزایش یافت.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی مدعی بود طی هفته‌های اخیر حدود ۱.۸ میلیون نفر از صهیونیست‌های ساکن فلسطین اشغالی اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند اما آمارها در این منطقه همچنان رو به افزایش است.

پیش از این، «یولی ادلستاین» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی گفته بود این رژیم هیچ تعهدی درباره تأمین واکسن کرونا برای فلسطینیان ندارد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول