اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مطالعات مگاپروژه وزارت نفت در کرمانشاه در حال اتمام است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: فاز مطالعاتی سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری وزارت نفت در حوزه گاز و پتروشیمی در استان در حال اتمام است که امیدواریم به مرحله اجرا برسد.

مطالعات مگاپروژه وزارت نفت در کرمانشاه در حال اتمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه روز گذشته از سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری وزارت نفت در قالب یک پروژه عظیم و بی‌سابقه در حوزه گاز و پتروشیمی در استان خبر داده که با ایجاد ۱۰۰ هزار نفر شغل، بسترساز تحولی بزرگ در استان خواهد شد.

حالا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص این خبر، اظهار داشت: حوزه نفت، گاز و پتروشیمی یکی از پتانسیل‌هایی استان است که همچنان شکل‌گیری ساختار و شرکت‌های بزرگ در بخشی از آن از آرزوهای مردم و مسئولان بوده و همواره هست.

هدایت حاتمی با اشاره به منابع خوب نفت و گاز در غرب استان کرمانشاه، افزود: بخشی از آن‌ها به صورت مشترک با وزارت نفت است که استاندار مرتب پیگیر این موضوع بوده تا خوشبختانه تیم‌های کارشناسی از سوی وزارت اعزام شدند و از پتانسیل‌های این بخش برآورد خوبی داشتند و در حال حاضر مرحله مطالعاتی آن در حال اتمام است که امیدواریم به مرحله اجرا برسد.

وی در خصوص مگاپروژه‌ها ایجاد شده از سوی وزارت نفت، تصریح داد: دو مجموعه پالایشگاهی و پتروشیمی که عمدتا به دلیل نزدیکی به منابع گازی از گاز بهره‌مند می‌شوند، شکل خواهد گرفت، این پروژه‌ها پروژه‌های خیلی جدی هستند و در مرحله ساخت و بهره‌برداری اشتغال خیلی خوبی را به همراه خواهد داشت.

حاتمی تصریح کرد: دانش و مهندسی خیلی قوی این پروژه‌ها مبتنی بر دانش بومی است که با راه‌اندازی آن بخش مهمی از دغدغه اشتغال ما را در سال‌های آتی پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول