اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  شبکه های اجتماعی

استکبار جهانی در فضای مجازی چه می‌کند؟

استکبار جهانی در فضای مجازی هم آزادی بیان را نشانه گرفته است و هم عدالت را؛ هر آنچه مخالف میلش باشد سانسور می‌کند.

استکبار جهانی در فضای مجازی چه می‌کند؟

مجله فارس پلاس؛ سیدحمید موسوی غازانی در یادداشتی نوشت: مقارن با سالگشت بسته شدن صفحات اینستاگرامی ایرانی‌ها و آزادی خواهان جبهه مقاومت و استکبار ستیزان جهان به جرم ابراز علاقه به سردار دلها و اعتراض به ترور ناجوانمردانه آن شهید جوانمرد، شاهد بسته شدن، حذف و تعلیق صفحات و حساب‌های کاربری ترامپ در شبکه های اجتماعی نیز هستیم.

در اولین نگاه به این رخداد دلمان خنک میشود و میگوییم عجب دنیای کوچکی است اما در نگاه بعدی متوجه اتفاقاتی میشویم که قطعا ناخوشایند اهل دنیا خواهد بود و نقض آشکار آزادی بیان را بدنبال خواهد داشت.

خوی استکباری آمریکای جنایتکار در اپلکیشن های متولد این کشور هم به وضوح دیده میشود.

 تمامیت خواهی فیس بوک که خریدار دست به نقد شبکه های اجتماعی پرطرفدار است، بعد از خرید اینستاگرام و واتس اپ دیگر بر کسی پوشیده نیست.

پیام اخیر واتس اپ به مخاطبان مبنی بر اجبار در ارائه اطلاعات شخصی به فیسبوک هم شاهدی دیگر بر تمامیت خواهی این کمپانی است.

تمام اخبار و تحلیل‌ها از ظهور استکبار نوینی خبر میدهد که فیس بوک سردرمدار آن است.

این غول دنیای دیجیتال ذاتا خوی استکباری دارد که در سالهای گذشته بخاطر جذب مخاطب آن را پنهان میکرد اما اتفاقات و تصمیمات یک سال اخیر این سیاست راهبردی فیس بوک را آشکار ساخته است.

البته با کنکاش بیشتر متوجه رد پای واضح صهیونیزم در سیاست گذاری و هدایت این شبکه اجتماعی جهانی می‌شویم.

بنظر می آید فیس بوک وارد دوران جدیدی از حیات خود شده است. دورانی که شاید بتوان  استعمار مجازی یا استعمار جدید نامید. فیس بوک دچار روحیه خود بنیاد پندارى یا همان استبداد شده است و برنامه ها و سیاست های آتی آن قطعا آزادی بیان و عدالت در دسترسی به تریبون های جهانی را بنفع صهیونیسم دچار خدشه جدی خواهد کرد.

اگرچه ایمان داریم مجاهدت آزادگان جهان در جبهه مجازی شامل وعده نصرت الهی خواهد بود و وجدانهای بیدار ملت‌های جهان صدای شکستن استخوان‌های استکبار جهانی را خواهند شنید.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول