اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیکر شهید عسگری بعد از ۳۳ سال در اسلامشهر تشییع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر گفت: همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهید جاویدالاثر حشمت اله عسگری که پس از ۳۳ سال تازه تفحص شده در اسلامشهر تشییع می‌شود.

پیکر شهید عسگری بعد از ۳۳ سال در اسلامشهر تشییع می‌شود

سرهنگ پاسدار هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: پیکر شهید جاویدالاثر حشمت اله عسگری پس از گذشت ۳۳ سال دوری از خانواده به تازگی در تفحص‌های انجام شده شناسایی شد. 

وی گفت: پس از انجام اقدامات لازم و هماهنگی‌های به عمل آمده با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان در منزل شهید، خبر بازگشت پیکر شهید عسگری پس از ۳۳ سال چشم انتظاری به مادر و خانواده این شهید اعلام و مقدمات دیدار و حضور اعضای خانواده شهید در معراج شهدا فراهم شده است. 

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر با اشاره به اینکه خانواده شهدا اسوه و الگوی صبر و شکیبایی ایثار و هستند، بیان کرد: پیکر مطهر شهید عسگری همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان اسلامشهر تشییع و در جوار دیگر شهدای منطقه در گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) آرام خواهد گرفت. 

ایلکا با اشاره به آماده سازی فضای شهرستان برای استقبال از این شهید، خاطرنشان کرد: شهیدحشمت اله عسگری که در سن ۲۰ سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و تاکنون به عنوان شهید جاویدالاثر از وی یاد می‌شد، پیکر مطهرش در تفحص‌های انجام اخیر کشف و شناسایی شده است.

به گزارش فارس، اطلاعات تکمیلی از شهید حشمت اله عسگری و جزئیات مراسم استقبال  و تشییع شهید تازه تفحص شده به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول