اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حتی کادر درمان آمریکا واکسن فایزر نزدند/اولویت با تامین واکسن تولید داخل و واردات با وسواس است

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با هجمه‌های وسیع استکبار جهانی علیه کشورمان مواجهیم و باید استفاده از دانش پزشکی دیگر کشورها و خرید واکسن از آنها را با وسواس زیاد انجام دهیم.

حتی کادر درمان آمریکا واکسن فایزر نزدند/اولویت با تامین واکسن تولید داخل و واردات با وسواس است

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تست موفقیت‌آمیز واکسن کرونا در کشور گفت: موفقیت در تولید واکسن در این حوزه در کشور نمونه دیگری از خودباوری و خداباوری در جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: موفقیت حاصل شده در این بخش تکیه ما را به توان داخلی بیشتر و نیاز ما را به بیگانگان و استکبار کمتر می‌کند و موجب استقلال بیشتر ما در این حوزه می شود.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استفاده از توان داخلی به معنای عدم استفاده از دانش روز جهان نیست و لازم است که از دانش روز دیگر کشورها نیز بهره گیریم، اما این را بدانیم که این کار باید با وسواس و دقت کافی انجام شود.

منتظری خاطرنشان کرد: ما با هجمه‌های وسیع استکبار جهانی علیه کشورمان مواجهیم و باید بدانیم که آنها از هر طریقی که بتوانند می‌خواهند به ملت ما آسیب وارد کنند و ما باید استفاده از دانش پزشکی دیگر کشورها و خرید واکسن از آنها را با وسواس زیاد انجام دهیم.

وی در پایان گفت: جلوتر که برویم مشخص خواهد شد که دست‌های پشت پرده کرونا در جهان چه کسانی و چه کشورهایی هستند و مسائل پشت پرده در این باره بر همگان عیان خواهد شد.

 منتظری یادآوری کرد: ما در سال‌های گذشته موضوع خرید خون های آلوده را با خرید خون از فرانسه را داشتیم موجب ابتلای تعداد قابل توجهی از هموطنانمان به بیماری ایدز شدند. 

 وی افزود: علاوه بر این تجربه تحریم های دارویی که بسیار غیرانسانی بوده را از غرب داشته‌ایم و همین موارد برای عدم اعتماد به آنها برای ارسال واکسن به کشورمان کافی است بنابراین در بحث تولید واکسن ابتدا باید به توان داخلی خود تکیه کنیم و در صورت استفاده از تجربیات سایر کشورها باید هر گونه استفاده از دانش و یا خرید واکسن از آنها را با دقت و وسواس زیاد انجام دهیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در مورد واکسن فایزر هم امروز مشاهده می شود که تزریق این واکسن در خود آمریکا با عوارض زیادی همراه بوده و حتی کادر درمان این کشور هم حاضر به تزریق این واکسن نیستند.

 منتظری خاطرنشان کرد وقتی تزریق این واکسن در آمریکا با عوارضی در این سطح همراه بوده و چنین موجی بر علیه تزریق این واکسن در این کشور شکل گرفته چگونه می توان به غرب در این حوزه اعتماد داشت

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول