اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

واگذاری انشعاب به واحدهای غیرمجاز ممنوع است

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌‌شرقی گفت: دستگاه‌های خدمات رسان از ارائه هرگونه خدمات به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در چارچوب قانون تحت هر شرایطی به طور جدی خودداری کنند.

واگذاری انشعاب به واحدهای غیرمجاز ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری امروز در جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استان که به صورت ارتباط تصویری با وزارت کشور برگزار شد، در خصوص قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب، برق و گاز و فاضلاب مصوب سال ۱۳۹۶، گفت: با توجه به اتمام مهلت سه ساله مقرر در قانون مذکور، ضروری است دستگاه‌های خدمات‌رسان از ارائه هرگونه خدمات به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در چارچوب قانون تحت هر شرایطی به طور جدی خودداری کرده و بلافاصله پس از اطلاع از ساخت‌وساز غیرمجاز مراتب را به نهادهای ذی‌ربط گزارش کنند.

بازرس ویژه وزیر کشور نیز در این ارتباط تصویری با بیان اینکه امر پیشگیری در مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز اولویت اصلی است،گفت: ضروری است از ابتدای امر جلوی تخلفات ناشی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز گرفته شود تا نیاز به تخریب نباشد.

اسدالله هادی‌نژاد با بیان اینکه ساخت‌وسازهای غیرمجاز عمدتاً قابل پیگیری در برخورد ابتدایی است، افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل ساخت‌وسازهای غیرمجاز به عمل آورند.

وی با اشاره به اینکه در روستاها با این تفکر که اگر اراضی زراعی و کشاورزی تغییر کاربری داده شود، از طریق ماده ۹۹ می‌توان با جریمه نقدی مشکل را حل‌وفصل کرد، اظهار داشت: باید با عزم جدی دهیاری‌ها به هنگام رویت تخلفات، در روستاها اطلاع‌رسانی به‌موقع و لازم را انجام داده و جلوگیری کنند.

هادی‌نژاد تاکید کرد: در حوزه روستایی از بخشداری‌ها انتظار می‌رود دهیاران را آموزش بدهند و توجیه کنند جهت صدور پروانه به‌موقع اقدام شود و اخطارهای لازم را نیز بدهند.

انتهای پیام/60001/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول