اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۱۰۰ ساعت برنامه توسط صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

معاون صدای صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۰۰ ساعت برنامه تلویزیونی، رادیویی، خبر و ...در ایام دهه فجر خبر داد.

اجرای ۱۰۰ ساعت برنامه توسط صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نوذر استوار در نشست هم‌اندیشی دهه فجر انقلاب اسلامی که به ریاست نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد گفت: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ایام‌الله دهه فجر ۱۰۰ ساعت برنامه تلویزیونی، رادیویی، فضای مجازی، خبر و رادیو نمایش پیش‌بینی کرده است.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دلیل شرایط کرونایی حاکم صدا و سیما برنامه میدانی در دهه فجر نخواهد داشت و برنامه‌ها حول فضای مجازی و رسانه خواهد بود لذا وظیفه صدا و سیما چندین برابر خواهد شد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما همه ساله در ایام دهه فجر یک برنامه میدانی در سطح شهرستان‌ها داشته اما امسال این برنامه‌ها اجرا نمی‌شود و در کنداکتور برنامه‌های دهه فجر سلیقه‌ها و برنامه مختلف تدارک دیده شده است.

در ادامه نادیا صداقت با اشاره به تقارن دهه فجر با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا( س) گفت: تجلیل از مادران و همسران شهدای ناجا با همکاری نیروی انتظامی و بنیاد شهید و تجلیل از مادران و همسران شهدای ارتش از جمله برنامه‌های این ایام است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: تجلیل از خانواده سه زن شهیده استان، برگزاری دوره‌های آموزشی نقش زنان در انقلاب و برگزاری شب شعر انقلاب با حضور سرکار خانم کوکب حاتمی از زندانیان سیاسی دوره پهلوی از دیگر برنامه‌های حوزه بانوان است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول