اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خوزستان در انتخابات فدراسیون فوتبال پنج رأی دارد

انتخاب فدراسیون فوتبال از مباحث داغ این روزهاست که استان خوزستان، پنج رأی در انتخابات آن داراست.

خوزستان در انتخابات فدراسیون فوتبال پنج رأی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، انتخابات فدراسیون فوتبال بحث داغ ورزش کشور در روزهای اخیر است و حضور چهره‌های فوتبالی در این انتخابات، این فرآیند را از اهمیت دو چندانی برخوردار کرده است.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ایران ۸۹ عضو دارد، اما به دلیل فقدان مدارک تشکیل فوتبال ساحلی بانوان، سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند و ۸۷ نفر در مجمع فدراسیون فوتبال حق رأی دارند.

از این تعداد واجدان شرایط رأی، پنج تن از استان خوزستان و به نمایندگی از فوتبال این استان در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان، به عنوان نخستین فرد به نمایندگی از فوتبال استان، در این انتخابات رأی خود را به صندوق خواهد انداخت.

سعید آذری، علی عیسی‌زاده و مهربان نصیریان دوست، سه مدیرعامل باشگاه‌های فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، به عنوان شخص اول سه باشگاه لیگ برتری استان، از دیگر رأی دهندگان این مجمع خواهند بود.

سیدسلطان حسینی به عنوان یکی از نمایندگان مدیران باشگاه‌های لیگ دسته دوم، باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ملاثانی به عنوان رأی دهنده پنجم استان خوزستان در این انتخابات شرکت خواهد کرد.

مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال کشور، در اواخر بهمن‌ماه یا اوائل اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72013/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول