اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انهدام باند ۵ نفر خرید و فروش سلاح در فضای مجازی/ ۶ قبضه سلاح شکاری کشف شد

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند ۵ نفره خرید و فروش سلاح شکاری غیرمجاز در فضای مجازی در شهرستان ملارد خبر داد و گفت: در این عملیات مشترک ۴ دستگاه خودروی متهمان و توقیف و ۶ قبضه سلاح شکاری کشف شد.

انهدام باند ۵ نفر خرید و فروش سلاح در فضای مجازی/ ۶ قبضه سلاح شکاری کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نجم الدین رشیدی رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: بیست و یکم دی ماه خبری از سوی پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد مبنی بر فعالیت سازمان یافته افرادی در فضای مجازی پیرامون خرید و فروش سلاح و مهمات شکاری به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام شد.

وی در ادامه گفت: گزارش اولیه نشان از این داشت تعدادی از افراد با تشکیل باندی در حال خرید و فروش اسلحه و از مدت‌ها قبل تحت تعقیب پلیس هستند که موضوع به طور مشترک در دستور کار قرار گرفت.

 رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عنوان کرد: پس از انجام بررسی‌های اولیه و شناسایی هویت و مخفیگاه اعضای این شبکه، نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور  بازداشت تمام اعضای این شبکه صادر شد.

سرهنگ رشیدی ابراز کرد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز یکی از اعضای این باند تعدادی اسلحه شکاری را با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در معیت ۳ دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ و پژو پارس که از استان‌های غربی کشور تهیه کرده به شهر تهران وارد و قصد تخلیه در مخفیگاه‌شان را دارد.

وی با اشاره به اینکه در ادامه بررسی‌های پلیسی محل تخلیه محموله اسلحه شناسایی شد، تصریح کرد: تیم‌های مشترکی به مخفیگاه متهمان در حوالی جنوب غرب تهران اعزام و موفق شدند در یک عملیات مشترک هر ۴ دستگاه خودروی متهمان را توقیف و در بررسی بیشتر ۶ قبضه سلاح شکاری کشف کنند.

 رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در این عملیات ۴ راننده خودرو و متهم اصلی دستگیر شدند، افزود: با انتقال متهمان به پایگاه پنجم پلیسی آگاهی مشخص شد که تعدادی اسلحه در محل دیگری در محدوده نوروزآباد مخفی شده است و تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در بازرسی از این مکان ۳ قبضه سلاح شکاری و ۲۳ فشنگ کشف کنند.

سرهنگ رشیدی اضافه کرد: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی، پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول