اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آثار بخش دیگرگونه های اجرایی فجر مشخص شد/انتشار شناخت نامه تئاتر مقاومت

آثار راه‌ یافته به بخش دیگر گونه‌های اجرایی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

آثار بخش دیگرگونه های اجرایی فجر مشخص شد/انتشار شناخت نامه تئاتر مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس، آثار بخش دیگرگونه‌های اجرایی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

عناوین این آثار به شرح زیر اعلام می شود: نمایش «است(1984)» با طراحی و ایده پردازی جعفر حجازی از تهران، نمایش «آنتروپی» با طراحی و ایده‌پردازی نازنین زهرا رفیعی از تهران، نمایش «پانزده ثانیه» با طراحی و ایده پردازی پویان محمودی از تهران(مشروط)، نمایش «تناسخ» با طراحی و ایده پردازی مهیار جوادی‌ها از تهران

نمایش «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» با طراحی و ایده پردازی رضا سعیدی از تهران، نمایش «دموکراسی سفارشی» با طراحی و ایده‌پردازی میلاد جباری‌مولانا از تهران (مشروط)، نمایش «سلول ها با ما می‌رقصند» با طراحی و ایده پردازی مجید سرنی زاده از بوشهر(مشروط)، نمایش «شدن» با طراحی و ایده پردازی نیما ایمان زاده از سنندج، نمایش «میکرو مکبث» با طراحی و ایده پردازی حسین دریس از تهران(مشروط)، نمایش «هوم» با طراحی و ایده پردازی سارا کریمیان اقبال از تهران(مشروط)

سامان خلیلیان به عنوان مدیر و ندا شاهرخی، حسین توازنی‌زاده و امیر راد به عنوان اعضای هیات انتخاب دیگرگونه‌های اجرایی، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند. سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

*شناخت‌نامه تئاتر مقاومت منتشر شد

شناخت‌نامه تئاتر مقاومت که حاوی گفت‌وگوها، نقد و نظرها و مقالات برگزیده تئاتر انقلاب و دفاع مقدس است منتشر شد. این شناخت‌نامه با حمایت دبیرخانه هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در سه جلد و توسط تقی اکبرزاده گزینش و ویرایش شده و شامل مقالات، نقد و نظرها و گفت‌وگوهای برگزیده تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از سال 1359 تا سال 1384 (25 سال) است.

محتوای این مجموعه که دربردارنده متن کامل 24 عنوان مقاله، 116 یادداشت، 201 عنوان گفت‌وگو و 306 عنوان نقد و نظر است، از میان 192 نشریه شامل: روزنامه، مجله و نشریات غیرادواری جشنواره‌های تئاتر دفاع مقدس انتخاب و ویرایش شده و توسط نشر ساقی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در 2038 صفحه و با قیمت 300.000 تومان منتشر گردیده است. علاقه‌مندان برای دریافت این مجموعه می‌توانند به فروشگاه نشر ساقی واقع در خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش خیابان فلاح‌پور مراجعه کنند.
 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول