اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

محدودیت‌های کرونایی خدمت‌رسانی به مردم را قفل نکند/ ضرورت کاهش مصرف برق و گاز در ادارات

فرماندار گرگان یکی از گلایه‌های جدی مردم را در کاهش حضور کارمندان در پی محدودیت‌های کرونایی برشمرد و گفت: محدودیت‌های کرونایی نباید خدمت‌رسانی به مردم را قفل کند.

محدودیت‌های کرونایی خدمت‌رسانی به مردم را قفل نکند/ ضرورت کاهش مصرف برق و گاز در ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌هایی را در حضور و ساعات کار کارمندان قائل شد که بر اساس آن ۵۰ درصد ظرفیت کارمندان باید در ادارات حضور پیدا کنند، اما این وضیت نباید سبب اختلال در خدمت‌رسانی به مردم شود، برخی از مردم در این زمینه گلایه‌های زیادی دارند.

وی با اشاره به پست‌های خالی در برخی دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: مردم در مراجعه به ادارات باید به موق خدمات دریافت کنند، اگر کارمندی استراحت استعلاجی و یا مرخصی می‌گیرد باید فرد جایگزین در پست اداری به مردم خدمات بدهد تا باعث نارضایتی عمومی نشود.

فرماندار گرگان با اشاره به ۲۳ دی نخستین سالروز رحلت عالم فقید آیت‌الله میبدی گفت: ستاد بزرگداشتی در این زمینه شکل گرفته و برنامه‌های زیادی پیش‌بینی کرده است اکثر برنامه‌ها در بستر مجازی انجام می‌شود، برنامه‌های مختلف فرهنگی برای معرفی سیر و سلوک این عالم مجاهد ترتیب داده شده است.

حمیدی با اشاره به اینکه آیت‌الله میبدی از علمای تراز اول گرگان بودند، ابراز کرد: نیاز است این شخصیت برجسته به نسل جدید معرفی شود، یکی از برنامه‌های ستاد بزرگداشت، برگزاری جلسه شورای اداری بود که سیره شخصیتی این عالم ربانی برای مدیران معرفی شود.

وی همچنین با بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی که 41 سال از آن را پشت‌سر گذاشتیم یادآور رشادت‌های مردم ایران بوده و در این ایام مراسم‌های خاصی برگزار می‌شود، امسال در آستانه دهه فجر داریم و برنامه‌های ایام‌الله باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل بزرگ داشته شود.

فرماندار گرگان با اشاره به تشکیل کمیته‌های دهه فجر افزود: فضای داخلی ادارات باید آذین شود، برای جامعه مخاطب متناسب با این ایام دهه فجر کارهای فرهنگی طراحی شود.

حمیدی با اشاره به اینکه امسال آخرین دهه فجر خدمات دولت است از مسوولان ادارات خواست تا عملکرد نظام و ادارات را در بخش‌های مختلف به خوبی منعکس کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ پروژه‌ای نباید بزرگنمایی شود، بیان کرد: آنچه واقعیت است باید به مردم منعکس شود، نشاط و امیدآفرینی به جامعه با عملکرد دستگاه‌های اجرایی سنجیده می‌شود.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه روحیه ناامیدی در مدیران مردم را کسل کرده است، گفت: با وجود همه مشکلات اما کشور در همه حوزه‌ها می‌درخشد.

حمیدی بر لزوم کاهش مصرف برق و گاز در ادارات تاکید کرد و افزود: صرفه‌جویی در ادارات باید رعایت شود در ساعت اداری از بخش‌های مختلف بازدید شود که بیت‌المال هدر نرود، وظیفه قانونی و شرعی است که در صرفه‌جویی بیت‌المال به یکدیگر تذکر دهید.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول