اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت های اقتصادی/ لزوم اقتصادی شدن فعالیت سفارتخانه‌ها

رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت های اقتصادی برای صادرات، گفت: لازم است تا برای توسعه تجارت کشور برخی از سفارتخانه های ما به مسائل اقتصادی نیز بپردازند.

تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت های اقتصادی/ لزوم اقتصادی شدن فعالیت سفارتخانه‌ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس عزت الله اکبری، در مراسم بیست و چهارمین  سالروز ملی صادرات که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: فضای کشور را باید اقتصادی کنیم و از بحث های بی حاصل برهم زننده وحدت و رفاقت و برادری دوری کنیم و دنیا هم با ما اینگونه بیشتر تعامل خواهد کرد. 

 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: حداقل 5 الی 6 سفارتخانه ما در خارج از کشور چهره اقتصادی داشته باشند و می‌توان این مدل را در چند کشور دارای اولویت اجرا کرد. 

وی بیان داشت:  فضا را باز کنیم و از همه ظرفیت‌ها بهره بگیریم، در اطراف ایران  راه‌های ترانزیتی قابل‌توجهی وجود دارد که مغفول مانده و می‌توان با سرمایه‌گذاری روی آن‌ها، روند توسعه کشور را تسریع بخشید. 

اکبری اظهار داشت:  ضرورت استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود را موردتوجه قرار داد و  ظرفیت مجلس را نادیده نگیریم و محیط کشور را اقتصادی کنیم. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول