اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نامه ۸۴۰ استاد دانشگاه به سردار حاجی‌زاده درباره تحرکات آمریکا در منطقه

۸۴۰ نفر از استادان و مدرسان قدرت نرم و جنگ نرم در نامه‌ای از فرمانده هوافضای سپاه خواستند به محض مشاهده ناوها و هواپیماهای دشمن به خصوص هواپیمای B۵۲ آمریکا در آب‌ها و مرزهای آسمانی ایران، آنها را هدف قرار داده و سرنگون کنند.

نامه ۸۴۰ استاد دانشگاه به سردار حاجی‌زاده درباره تحرکات آمریکا در منطقه

به گزارش حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، ۸۴۰ نفر از استادان و مدرسین قدرت نرم و جنگ نرم در پی بزرگ نمایی برخی رسانه‌های فارسی زبان خارجی و مراکز رسانه ای غربی، عبری و عربی از تحرکات ناوهای غول پیکر و هواپیمای B۵۲ در منطقه، در نامه ای به سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه خواستند تا به محض مشاهده هواپیماهای دشمن به خصوص هواپیمای B۵۲ آمریکا در جدار مرزی آسمانی متمایل به ایران، آن را هدف قرار داده و سرنگون کنند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین 

«یا أَیهَا الَّذینَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذینَ یلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَ لْیجِدُوا فیکُمْ غِلْظَةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقینَ»(توبه /۱۲۳)

ای کسانی که ایمان آورده‌اید با کافرانی که به شما نزدیک‌ترند پیکار کنید و دشمنان دورتر، شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند، آن‌ها باید در شما شدت و خشونت و قدرت احساس کنند و بدانید خداوند با پرهیزکاران است

 سردار بسیجی امیرعلی حاجی زاده؛ فرمانده شجاع و انقلابی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

اللهم صلّ علی محمّدوآل محمّد؛

از آستانه سالروز ترور پنهانی سپهبد ایران و اسلام؛ شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه که باشکست اُبهت پوشالی لیبرال دموکراسی آمریکایی و ذلّت در جبهه آمرین، قاتلین و همکاران آنها در تحولات داخلی آمریکا و ضعف در کشورهای همپیمان شان توأم شده؛ مشاهده می شود که آمریکای روبه افول، اضمحلال و فروپاشی برای بازسازی چهره جهانخواری و جاری ساختن حس نوستالژی ابرقدرتی در داخل و خارج به تحرکاتی نمایشی در منطقه های  مجاور ایران بزرگ، قهرمان و اسلامی مبادرت می کند، به خصوص با تصور خام در شبیه سازی اکنون و دوران قدیم  و جاهلیت منطقه ای، به جابجایی ناوهای غول پیکر و هواپیمای B52 در آسمان منطقه مبادرت می کند؛ رسانه های سعودی، لندنی، صهیونیستی و سازمان های مزدور منافقین و بقایای سلطنتی نیز به عنوان واحدهای رسانه ای ـ تبلیغاتی ارتش درمانده ی آمریکا موظف شدند تا از جابجایی این آهن قراضه های غول پیکر آبی و هوایی به ترسانیدن ملّت های منطقه بخصوص ایران بزرگ و ملّت سلحشور اقدام نمایند؛ در حالی که حتی کم سواد ترین و غیر حرفه ای ترین تحلیل گران و آگاهان اجتماعی، سیاسی و امنیتی به خوبی واقف هستند ابتدای هرجنگی که آمریکا سردمدار آن باشد با آغاز سنگربندی های نژادی، زبانی و اجتماعی در شهرهای این کشور مصادف خواهد شد به خصوص اکنون که ساختمان مجلس و خیابان های این کشور صحنه کشتار داخلی شده است؛ پس! ناوها و هواپیماها به حرکت و پرواز درآمدند تا تنفسی مصنوعی به این موجود در حال احتضار دمیده شود؛ گو این که نمایش ها و مانورها برای تولید مضامین و قدرت نرم برای تصرف افکار و مهندسی ذهن، جهت پرهیز از رویارویی اصلی با ایرانیان و صدها هزار مجاهد مکتب مقاومت در آسیا صورت می پذیرد!

سردار انقلابی و فاتح عین الاسد! گروهای علمی ـ تخصصی رصد و پایش گران محیطی و به خصوص شبکه های استانی و ملّی قدرت نرم در نهضت استادی دانشگاههای ایران ضمن گرامیداشت یوم الله اسقاط پهباد راهبردی و رادارگریز گلوبال هاوک و یوم الله درهم کوبیدن سیمای پنجاه ساله ابرقدرتی آمریکا در پایگاه عین الاسد؛ به نمایندگی از جامعه استادان متدین و وطن خواه انتظار دارند جوانان دانشمند سازمان ملّت بنیاد هوافضا به محض ورود آهن پاره ی غول پیکر آبی و به ویژه بلافاصله پس از ورود سهوی یا عمدی B52؛ این علامت های کهنه و قدیمی تولید  ترس و لرزها از سوی استبداد و استعمار برای غارت ملّت های مظلوم و مستضعف، آن را به محض مشاهده در جدارمرزی و متمایل به آسمان این مرز پرگهر، مورد هدف قرارداده و سرنگون  نمایید؛

سردار عین الاسد! حالا وقتش است! زمان درهم کوبیدن فیل‌ها از سوی ابابیل‌ها! تا جهانیان پوشالی بودن تحرکات آبی و هوایی دشمنان متجاوز به سرزمین های ملی خود را دریابند.

ای ایران ای مرز پر گهر * ای خاکت سرچشمه هنر
دور از تو اندیشه بدان * پاینده مانی و جاودان

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول