اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آموزش حضوری دانش‌آموزان گلستانی در شهرهای «زرد» و «آبی»

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از برگزاری کلاس‌های حضوری در شهرهای دارای وضعیت زرد و آبی خبر داد و گفت: دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی که در شهرهای دارای وضعیت زرد و آبی هستند آموزش آنها به صورت حضوری خواهد بود.

آموزش حضوری دانش‌آموزان گلستانی در شهرهای «زرد» و «آبی»

احسان گوهری‌راد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به زرد شدن و آبی شدن برخی از شهرهای استان گلستان، آموزش دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در این شهرها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

* برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارس کمتر از 50 نفر جمعیت

وی در خصوص برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارس کمتر از ۵۰ نفر جمعیت تصریح کرد: مدارس ابتدایی و متوسطه در شهرهایی که در وضعیت آبی به سر می‌برند و تعداد جمعیت تحصیل‌کنندگان در مدارس کمتر از ۵۰ نفر باشد نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ابراز کرد: کلاس‌های مهارتی، کارورزی، کاردانش و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در شهرهای دارای وضعیت زرد و آبی به صورت حضوری با تعداد حداکثر ۱۰ دانش‌آموز برگزار می‌شود.

گوهری‌راد با بیان اینکه کارکنان مدارس در مدرسه باید حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا، حضور کارکنان مدارس در شهرهای دارای وضعیت زرد، نارنجی و قرمز حضوری خواهد بود.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول