اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۵۰ میلیارد داروی احتکاری در پاکدشت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار احتکار دارو به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت خبر داد.

کشف ۵۰ میلیارد داروی احتکاری در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیـزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر احتکار دارو در شهرک صنعتی عباس آباد شهرستان پاکدشت بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت و نماینده سازمان تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از محل مورد نظر بیش از ۱۴ هزار و ۹۰۵ کارتن دارو کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: بنا به اظهارات کارشناسان مربوطه و برابر اسناد و مدارک محصله مسؤول انبار بدون اینکه این داروها را در سامانه انبار وزارت صمت ثبت کند اقدام به احتکار کرده بود.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه ارزش این داروها برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: پرونده متشکله پس از تکمیل تحقیقات و تجمیع اسناد و مدارک به همراه متهم به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پلیس با قدرت در مقابل اخلالگران نظم عمومی ایستاده از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول