اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌های دهه فجر مجازی برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ضمن تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب گفت: امسال برنامه‌های دهه فجر مجازی برگزار می‌شود.

برنامه‌های دهه فجر مجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی در جلسه گرامیداشت دهه فجر با تأکید بر تبیین ارزش‌های دهه فجر اظهار کرد: ایام دهه فجر فرصت خوبی برای بیان اقدامات ارزنده دولت و نظام در  42 سال گذشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه باید خدمات و دستاوردهای دولت و نظام به مردم توسط دستگاه‌های اجرایی بیان و تبیین شود، گفت: در این مدت نظام جمهوری اسلامی به دستاوردهای بسیاری دست یافته است که باید اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه امسال رویکرد اجرای برنامه‌ها در دهه فجر مجازی خواهد بود، تصریح کرد: تلاش برای ایجاد اعتماد و امیدآفرینی، وحدت و انسجام ملی و تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه است.

مرادی نافچی با تأکید بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با توجه به مجازی برگزار شدن برنامه‌ها بیان کرد: با گسترش فعالیت شبکه‌های فارسی زبان در سراسر دنیا و جنگ نرم گسترده علیه جمهوری اسلامی نیاز است که رسانه‌های داخلی با همکاری و هم‌فکری با یکدیگر در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بکوشند.

وی با تأکید بر تشکیل کمیته‌های دهه فجر در راستای عملکرد منسجم و سازمان یافته است، تصریح کرد: تسهیل‌گری در ارائه خدمات باید در دستور کار قرار گیرد تا امیدبخشی و اعتماد در جامعه افزایش پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین شود، افزود: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، ادارات و روسای کمیته‌های دهه‌فجر باید فضاسازی لازم محیطی مناسب را انجام دهند.

در ادامه این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: وضعیت بیماری کرونا در استان روند نزولی دارد که امید است تا ایام دهه‌فجر نیز این روند ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه رویکرد امسال در دهه فجر اجرای مجازی برنامه‌هاست، تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسمات تجمعی، برنامه‌ ویژه با بهره‌گیری حداکثری از رسانه ملی و رسانه‌ها و فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف است، گفت: دهه فجر فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه و بصیرت افزایی در حوزه انقلاب اسلامی و تبیین کارکردهای آن در بخش محرومیت‌زدایی است.

هدایت صفری با اینکه انقلاب اسلامی طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی است، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین برنامه‌های اثربخش در حوزه محرومیت‌زدایی است.

وی تأکید کرد: تبیین کارکردهای دستگاه‌های اجرایی کشور در مناسبت‌های مختلف تأمین‌کننده امنیت روانی و اجتماعی در جامعه است که یکی از ابزارهای نرم کمک‌کننده در برقراری امنیت کشور به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز برنامه‎های متعددی در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال ۱۵۲ واحد مسکن مددجویی بنیاد مسکن استان، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و اداره‌کل بهزیستی استان در ایام دهه‌ فجر در استان افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح مراکز نیکوکاری و طرح‌های اشتغال خرد خانگی برای جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان در ایام دهه‌فجر خبر داد و افزود: افتتاح ۲۰۰ خانه هلال‌احمر، آموزش امداد و نجات، کاروان سلامت (ویزیت رایگان) با رویکرد سالمندان و رونمایی از خدمات الکترونیکی از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول