اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

12 هزار بسته معیشتی در لنجان توزیع می‌شود

مسؤول هیات منتظران لنجان گفت: بالغ بر 12 هزار بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی توسط هیات منتظران لنجان آماده شده که به زودی توزیع خواهد شد.

12 هزار بسته معیشتی در لنجان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، مهدی محمدی ظهر امروز در نشست خبری هیات منتظران لنجان اظهار کرد: بیش از ۱۹۸ شخصیت داخلی و خارجی در مراسم های هیات منتظران لنجان حضور پیدا کردند و در سال‌های گذشته موفق به انعقاد تفاهم نامه با تولیت‌های حرمین شرفین کربلای معلی شدیم.

مسؤول هیات منتظران لنجان با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ گرامیداشت شهدای مدافع حرم ۶ کشور منطقه در لنجان و به میزبانی هیات منتظران خاطرنشان کرد: این همایش که در سال ۹۶ برگزار شد در کنار تمامی ۱۱۷ مدعوان خارجی خود میهمان ویژه ای داشت و آن شخص کسی نبود جز شهید سرافراز اسلام ابو مهدی المهندس.

وی یادآور شد: مردمی بودن یک هیات مولفه مهمی است که باید نصب العین همگان قرار گیرد و بحمدالله هیات منتظران لنجان این ویژگی را در خود نهادینه کرده است.

محمدی از آماده سازی بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی توسط هیات منتظران لنجان خبرداد و افزود: ما با تاسی از رهبر معظم انقلاب تاکید خود را بر روی کمک مومنانه و حمایت از قشر کم برخوردار و ترویج ویژه برنامه هر خانه یک هیات گذاشتیم.

مسؤول هیات منتظران لنجان افزود: افراد نیازمند منطقه توسط پیرغلامان هیات منتظران در ۱۳۷ مسجد شناسایی شده اند و در روزهای آتی بسته های معیشتی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و این اقدام همراه با یک رزمایش بزرگ با حضور مسؤولان انجام همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از ایام کرونا ویژه برنامه‌هایی را در کشور لبنان، سوریه و افغانستان داریم که امیدواریم هرچه زودتر شاهد برگزاری همایش‌ها و کنگره های بزرگی در جبهه مقاومت باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول