اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مظاهری: مدیران با این شرایط پیش بروند، استقلال خراب می‌شود/داور پنالتی را می‌گرفت شرایط تغییر می‌کرد+فیلم

سنگربان استقلال گفت: مدیران باشگاه باید به فکر بازیکنان باشند و درصورتی که این‌گونه پیش برود، تیم خراب می‌شود.

مظاهری: مدیران با این شرایط پیش بروند، استقلال خراب می‌شود/داور پنالتی را می‌گرفت شرایط تغییر می‌کرد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال پس از تساوی دو بر دو در دربی 94 اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما می‌توانستیم به یک پنالتی برسیم و اگر آن ضربه را پنالتی می‌گرفت بازی برمی‌گشت. خسته نباشید به بازیکنان می‌گویم و خدا را شکر که همه بازیکنان سلامت هستند.

وی افزود: من درباره مسئله مطالبات و مالی بازیکنان استقلال می‌گویم، اصلا بحث خودم نیست، بازیکنان ما آنقدر محجوب هستند که قبل از بازی دربی همه جمع شدند و گفتند که ما درباره مباحث مالی صحبتی نداریم و می‌خواهیم بازی کنیم. اما مدیران گفتند که قبل از دربی مبلغ قابل توجهی را به حسابتان واریز می‌کنیم. بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند و این اصلا قشنگ نبود. من اصلا درباره درصد پرداختی صحبت نمی‌کنم. حرفم با مدیران استقلال است که به فکر باشند، اینجوری پیش بروند، تیم خراب می‌شود و بازیکنان خوبی داریم و درصد خوبی به بازیکنان پرداختند کنند.

مظاهری در پاسخ به این سوال که چه کسی به شما قول داده است، گفت: آقای مددی به ما درباره پرداختی قول دادند، البته فقط آقای مددی نیست و هیات مدیره هم هستند، همه باید کمک  همکاری کنند. خواهش می‌کنم مدیران به بچه‌ها رسیدگی کنند تا شرایط بدتر نشود. خیلی خوشحالم با این‌ بازیکنان همبازی هستم و به عنوان کوچکتر تیم درخواست دارم که مدیران سریع تر به شرایط بازیکنان رسیدگی کنند.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که باید نتیجه عجیب و غریب رخ می‌داد، افزود: این فوتبال است و اگر آقای کرمانشاهی آن پنالتی را می‌گرفت شاید نتیجه تغییر می‌کرد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول