اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارغ‌التحصیلان پشت درب اتاق استاندار دنبال شغل نگردند/ تاکید بر کارآفرینی جوانان

معاون علمی فناوری رییس جمهور گفت: قرار نیست فارغ‌التحصیلان پشت درب اتاق استاندار بنشینند و دنبال شغل بگردند.

فارغ‌التحصیلان پشت درب اتاق استاندار دنبال شغل نگردند/ تاکید بر کارآفرینی جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان پتانسیل‌های فوق‌العاده‌ای دارد ما نیز شاید در این سال‌ها نسبت به این موضوع غفلت داشته‌ایم.
وی افزود: نفوذ دانش باید در تمام بخش‌ها اتفاق بیفتد و من از این مسئله خوشحال هستم که نسبت به اولین سال بازدید از دانشگاه شهید چمران شاهد اینچنین جهت‌گیری می‌باشیم که جای تقدیر دارد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان کرد: قراردادهای کلان در حال بسته شدن است و شرکت‌های دانش‌بنیان بزرگ شده است، ایجاد حس کارآفرینی در دانشگاه نیز بسیار بااهمیت است تا دانشجو بعد از اتمام دوران تحصیلی به قدرت تاسیس شرکت و کارآفرینی برسد.
وی افزود: قرار نیست فارغ‌التحصیلان پشت اتاق استاندار نشسته و دنبال شغل بگردند، تمام دانشگاه‌های استان نوآوری و کارآفرینی را باید از دانشگاه شهید چمران و دانشگاه‌های پیشرو یاد بگیرند.
ستاری بیان کرد: استاندار نیز بحث حل مشکلات پارک علم و فناوری را پیگیری خواهند کرد.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: اشتغال فارغ‌التحصیلان خوزستانی و بحث تحول در صنایع خوزستان که در حال اتفاق است نیازمند این است که همه در کنار هم و برادرانه یک هدف را پیگیری کنیم چراکه نیروی انسانی در این استان سرمایه است و اگر خوزستان، نفت، گاز و یا آب دارد بدون سوار شدن دانش هیچ ارزشی ندارد.
وی افزود: ارزش افزوده در دانشی است که در آن مواد اولیه می‌نشیند و خود ماده اولیه ارزش چندانی را دارا نیست.
ستاری عنوان کرد: تقاضا دارم که همه همدل و همراه با هم کار کنند و چرا که منابع در اختیار، امانت هستند و باید از آن‌ها به درستی استفاده کنیم.
وی افزود: امیدوارم جوانان در بحث کارآفرینی اتفاقات خوبی را در استان رقم بزنند و شاهد حمایت استاندار در حوزه‌های مختلف باشیم.
انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول