اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دانشگر: باشگاه استقلال تیم را رها کرده/ به خاطر فکری سکوت کردیم+ فیلم

مدافع تیم فوتبال استقلال به انتقاد از عملکرد مدیران این باشگاه پرداخت.

دانشگر: باشگاه استقلال تیم را رها کرده/ به خاطر فکری سکوت کردیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد دانشگر پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 94، اظهار داشت: بازی خوب بود اما متاسفانه مساوی شد. می توانستیم راحت ببریم اما الکی سخت شد.

مدافع استقلال در مورد اینکه آیا روی اشتباهات فردی این اتفاق افتاد، گفت: نه، وقتی تیم گل می‌زند کار تیمی است و وقتی گل می‌خورد دفاع تیمی گل می‌خورد.

وی در خصوص اینکه گلزنیش در دقایق پایانی دربی قبلی را در این بازی قائدی تکرار کرد، اظهار داشت: به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم خیلی خوب کار کردند. مهدی هم همیشه خوب است.

دانشگر در مورد اینکه آیا به قهرمانی استقلال امیدوار است، گفت: زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم اما این روند را ادامه می‌دهیم. صد در صد هم برای شادی هواداران و خودمان تمام تلاشمان را می‌کنیم. هرچند باشگاه بی مهری می‌کند و تیم را رها کرده است هیچ چیزی نیست. سال‌های قبل مدیرعامل یا نماینده‌ای از باشگاه می‌آمد و قولی می‌داد نه اینکه از داخل باشگاه قول بدهند.

وی تصریح کرد: یک نفر سر تمرین نیامد. محمودفکری کادرش و ما بازیکنان تنها هستیم. گفتن پرداخت پاداش خوب از باشگاه که فایده ندارد. باید بیایید روبرو صحبت کنید و درصد بازیکن را بدهید. هفته یازدهم است و ما 5تا 7 درصد گرفته‌ایم. واقعا مشکل داریم. تا الان که چیزی نگفتیم به خاطر محمود فکری بوده، وریا غفوری و بزرگان تیم گفتند حرفی نزنید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول