اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تقدیر معاون استاندار از اقدامات اثرگذار بنیاد مستضعفان در کردستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: بنیاد مستضعفان در کردستان اقدامات اثرگذاری انجام داده و اشرافیت این نهاد به مناطق کردنشین و کمک به مردم جای تقدیر دارد.

تقدیر معاون استاندار از اقدامات اثرگذار بنیاد مستضعفان در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری در جلسه شورای اداری سرواباد اظهار کرد: رشد و توسعه سروآباد نیاز به کمک و حمایت دارد.

وی افزود: براساس شاخص‌هایی از جمله جمعیت و وسعت، سروآباد باید ۴.۴ درصد بودجه استان را داشته باشد اما ۶ درصد بودجه استان به سروآباد اختصاص یافته تا به تشدید اجرای پروژه‌های این شهرستان کمک شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت زمین ورزشی سروآباد از اعتبارات دهیاری انجام شده و بنیاد علوی نیز در ساخت و تکمیل آن کمک کرده‌ است.

معاون استاندار کردستان اضافه کرد: بنیاد علوی در کار خیر و نیک اجرای پروژه‌های سروآباد پیشقدم بوده است و همه در کنار هم زیر چتر نظام اسلامی کار می‌کنیم و به مردم خدمت خواهیم کرد.

جعفری با اشاره به اینکه در اوایل امسال با شیوع ویروس کرونا کمک به مرزنشینان استان در دستور کار قرار گرفت، گفت: ۲۵ هزار کارت به ۲۴ هزار و ۹۶۰ مرزنشین کردستان توسط بنیاد علوی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد علوی در کردستان اقدامات اثرگذاری انجام داده است، اضافه کرد: اشرافیت بنیاد علوی به مناطق کردنشین و کمک به مردم جای تقدیر دارد.

وی اعلام کرد: در استفاده بهینه از منابع در اختیار بنیاد مستضعفان به ویژه در بحث محرومیت‌زدایی امید که بتوانیم شاهد تحولات بیشتری در این منطقه باشیم.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول