اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تهیه هزار تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از تهیه هزارتبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

تهیه هزار تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن بحث آموزش‌ها، برخی از دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد در تهیه گوشی و تب‌لت دچار شکل مشکل شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه برای حل مشکل این دسته از دانش‌آموزان از کمک خیرین بهره گرفته شد، تصریح کرد: در این راستا یک هزار و 77 تبلت و گوشی به دانش‌آموزان تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد 3 هزار و 350 نفر است، اضافه کرد: امروز یکی از اولویت‌های کمیته امداد، فراهم ساخت زمینه ادامه تحصیل این دانش‌‌آموزان به صورت مجازی است.

صفری با بیان اینکه خیرین در سایر بخش‌ها نیز کمیته امداد را یاری کرده‌اند و به همین علت خدمات خوبی در استان ارائه شده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 23 هزار حامی با استان همکاری دارند که با همکاری این افراد میزان دریافتی ایتام زنجانی به 851 هزار تومان افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جذب 4 هزار و 400 حامی در «پویش ایران مهربان» خبر داد و افزود: برنامه این است که تا پایان سال 22 هزار حامی جذب شود.

وی تعداد مددجویان مورد حمایت این نهاد را 55 هزار نفر و تعداد خانوارهای مددجو را 28 هزار اعلام کرد و گفت: نیازهای مددجویان متفاوت است و خدمات کمیته امداد نیز بر همین اساس به جامعه هدف ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول