اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اثرگذاری مطلوب طرح شهید سلیمانی در استان تهران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اثرگذاری مطلوب طرح شهید سلیمانی در استان تهران بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ادامه منع رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا ۴صبح تأکید کرد.

اثرگذاری مطلوب طرح شهید سلیمانی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران ظهر دوشنبه در جلسه ستاد کرونا استان تهران با محوریت طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: از روز شنبه رنگ آبی به عنوان شرایط کم خطر درنظر گرفته شده، البته در استان تهران وضعیت زرد را داریم.

وی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ضروری بوده و منع رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا ۴صبح حتی در شرایط آبی هم حاکم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی از ابتدای اجرای این طرح اثرگذاری مناسبی در سطح استان تهران در چهار محور شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت دارد.

حسن بیگی  با اشاره به اثرگذاری مطلوب طرح شهید سلیمانی در استان تهران ادامه داد: هم‌افزایی که در اجری این طرح به وجود آمده، باید با قوت استمرار داشته باشد و هر چند آمارهای کرونایی کاهش یافته ولی نباید توقف و خللی در اجرای این طرح به وجود آید.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول