اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فناوری‌های روز؛ نیاز پلیس سمنان برای خدمت به مردم

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: نیروی انتظامی برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به اقشار مردم به فناوری‌های روز نیاز دارد.

فناوری‌های روز؛ نیاز پلیس سمنان برای خدمت به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، فاطمه منصوری در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان اظهار کرد: هوشمندسازی فعالیت‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین در خدمات‌رسانی به آحاد جامعه و حمایت ویژه از نیروی انسانی شاغل در نیروی انتظامی استان سمنان به‌طور ویژه در دستور کار باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به اقشار مردم به فناوری‌های روز نیاز دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان بیان کرد: هوشمندسازی فعالیت‌ها در نیروی انتظامی رویکردی مهم و ارزشمند است که باید مسؤولان مربوط به این مسأله توجه داشته باشند.

منصوری اظهار کرد: بانک اطلاعات پژوهش‌های انجام‌شده در نیروی انتظامی در شورای پژوهش استان سمنان موردبررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و از ظرفیت پژوهشکده نیروی انتظامی برای بهره‌گیری در مسائل اجتماعی و فرهنگی استان استفاده می‌شود.

وی گفت: حمایت از نیروی انسانی در نیروی انتظامی باید به‌طور ویژه در دستور کار باشد و استانداری سمنان در بخش‌های مختلف برای تأمین امنیت و سلامت اجتماعی در جامعه همواره در کنار نیروی انتظامی بوده است.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول