اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

طرح تعریض خیابان کرمان در پایتخت لغو شد

عضو شورای شهر تهران از لغو طرح تعریض خیابان کرمان در منطقه 14 پایتخت خبر داد.

طرح تعریض خیابان کرمان در پایتخت لغو شد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره طرح تعریض معابر در تهران اظهار داشت: روز گذشته در جلسه کمیسیون ماده 5 لغو طرح تعریض خیابان کرمان واقع در منطقه 14 به تصویب رسید.

وی گفت: خیابان کرمان حدفاصل خیابان 17 شهریور تا امام علی (ع) به عنوان کرمان غربی و خیابان امام علی (ع) تا نبرد به عنوان کرمان شرقی از سال 1360 افتتاح شده و از آن زمان تا کنون ساکنان محلات صاحب‌الزمان، شیوا، سرآسیاب دولاب، شکوفه و دلگشا شاهد درگیر در این طرح تعریض بودند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حدود 30 درصد از املاک کرمان غربی توسط شهرداری تملک شده است، گفت: خوشبختانه مدیریت شهری در دوره پنجم مبتنی بر رویکرد انسان‌محوری بوده و بر همین اساس در جلسه روز گذشته کمیسیون ماده 5 طرح تعریض خیابان کرمان ابطال شدن و این موضوع خواسته شهروندان هم بود.

سالاری گفت: در منتهی‌الیه این خیابان توسط مدیریت شهری پلازای امیرکبیر ایجاد شده در حالی که قرار بود در این محدوده 30 هزار مترمربع تجاری ساخته شود.همچنین منتهی‌الیه غربی خیابان هم قرار است تبدیل به پیاده‌راه سرزنده شود و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعریض معابر یک استراتژی شکست خورده است گفت: هر جا تعریض معبر صورت گرفته میزان خودروها افزایش و گره‌های ترافیکی بیشتر شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول