اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

شرّ ترامپ دست‌بردار توئیتر نیست/ سهام توئیتر 12 درصد سقوط کرد

در معاملات شب گذشته شاهد سقوط سنگین ارزش سهام توئیتر بودیم و دلیل آن اقدام این شبکه اجتماعی در بستن حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا است.

شرّ ترامپ دست‌بردار توئیتر نیست/ سهام توئیتر 12 درصد سقوط کرد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، در معاملات شب گذشته ارزش سهام شرکت توئیتر 45.67 دلار پایین آمد که معادل 12 درصد سقوط از زمان اقدام این شبکه اجتماعی در بستن حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا بوده است. البته پس از چند ساعت سهام توئیتر کمی افزایش یافت و به 48 دلار رسید.

شب گذشته شایعه‌ای در باره حمله به دفتر مرکزی توئیتر در سانفرانسیسکو منتشر شد، اما سپس معلوم شد که دروغ بوده است، اما همین شایعه باعث شد تا 30 افسر پلیس برای کنترل اوضاع به دفتر مرکزی توئیتر اعزام شوند.

حساب کاربری ترامپ بیش از 88 میلیون دنبال‌کننده داشت و حامیان ترامپ به خاطر حذف حساب کاربری وی از توئیتر به شدت شاکی هستند. از طرف دیگر برخی سیاستمداران و فعالان رسانه آمریکا گفته‌اند از هفته پیش تاکنون ده‌ها هزار دنبال کننده خود را از دست داده‌اند و در این زمینه دو نماینده دمکرات کنگره آمریکا مدعی شدند که این مسئله به خاطر این بوده که توئیتر به سمت حذف برخی حساب‌های کاربری به خاطر رویکردهای تروریستی و نئونازی رفته است. 

روز چهارشنبه طرفداران ترامپ در اعتراض به باخت وی در انتخابات آمریکا و با ادعای تقلب به ساختمان کنگره حمله کردند و برای ساعاتی این ساختمان به اشغال معترضا درآمد.

در این بین حداقل 5 نفر جان خود را از دست داده که یکی از آنها پلیس بوده است. پس از این اتفاق توئیتر اعلام کرد که با بررسی توئیت‌های حساب کاربری ترامپ و محتوای ‌آنها تصمیم گرفته که به خاطر احتمال تشدید خشونت از سوی ترامپ با استفاده از این حساب کاربری آن را به صورت دائم حذف کند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول