اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مالک زمان» از سوی فرهنگسرای خاوران

مسابقه کتابخوانی «مالک زمان» ویژه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مالک زمان» از سوی فرهنگسرای خاوران

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس فرهنگسرای خاوران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بیان کرد: مسابقه کتابخوانی «مالک زمان» ویژه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگرفته از کتاب مالک زمان است که بیش از ۵۰ داستان زیبا از زندگی و مجاهدت‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و داستان‌هایی از مالک اشتر را در خود جای داده است.

اسماعیل قضات‌لو ادامه داد: امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه توصیه‌های مهمی به فرمانده سپاه خود، مالک اشتر کرد که محدود به مکان و زمان خاصی نبود.در زمان ما هم مالک اشتر دیگری پا به عرصه نهاد و توصیه‌های مولای زمان را عملی کرد که در کتاب مالک زمان، زندگی این دو بزرگوار با هم تطبیق داده شده است.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۲ بهمن ماه با ورود به سایت khavaran.farhangsara.ir سوالات را دریافت کرده و پاسخ‌های خود را به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۸۳۷۱۵ ارسال کنند.

قضات لو با بیان اینکه خرید کتاب با تخفیف امکان پذیر است، اظهار داشت: علاقه مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق درگاه‌های تلفنی ۰۹۹۱۳۰۹۲۹۴۲ و ۳۳۷۱۷۷۵۱ و لینک اقدام به خرید نمایند.

وی خاطرنشان کرد: پنج جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی و تابلوهای کاشی نفیس به ۵ نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، تعلق خواهد گرفت.

او یادآور شد: قرعه کشی پانزدهم بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام فرهنگسرای خاوران به آدرس farhangsara.khavaran برگزار  و جوایز، ۲۲ بهمن ماه ارسال می‌شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای خاوران واقع واقع در خیابان خاوران، سه راه‌هاشم آباد مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول