اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

چرا احزاب اصلاح‌طلب درباره اظهارات فائزه هاشمی سکوت کرده‌اند؟

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اظهارات فائزه هاشمی مبنی بر آرزویش برای رای‌ آوردن ترامپ و اعمال فشار بیش‌تر به ایران گفت: اینها هویت واقعی خود را برملا کردند؛ احزاب اصلاح‌طلب چرا در این باره سکوت کرده‌اند؟

چرا احزاب اصلاح‌طلب درباره اظهارات فائزه هاشمی سکوت کرده‌اند؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 23 دی) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی اظهار داشت: در مورد آلودگی هوا ما در مجلس قبل قانون تصویب کردیم، سوال این است چه کسانی این قانون را اجرا نکردند که در این خصوص از ریاست قوه قضائیه که فرمودند به ترک فعل‌ها نیز رسیدگی می‌کنند، تقاضا داریم به این موضوع ورود کرده و آقایانی که مسئولیت مستقیم دارند را مورد بازخواست قرار دهند. همچنین از این آقایان درخواست داریم به جای نظریه‌پردازی و عدم تعریض به ساحت حضرت امام در مورد مسئولیت مستقیم خویش به ایفای وظیفه بپردازند.

سلیی گفت: برخی آرزو کردند که کاش ترامپ رای می‌آورد تا به ایران فشار بیشتری وارد می‌کرد اینها هویت واقعی خود را بر ملا کردند. برادران اینها در سال ۸۸ به آمریکایی‌ها گفتند بیشتر به ایران فشار بیاورید.

وی افزود: توقع این است که برخی از احزابی که این خانم عضو آن هستند، موضع گیری می‌کردند، اگر موضع رسمی آنها موضع این خانم نیست پس چرا سکوت کردند، در این خصوص برادر ایشان موضع گرفت اما احزاب ساکت هستند، این نشان نمی‌دهد که آنها راضی هستند.

نماینده محلات در مجلس با اشاره به وضعیت آلودگی هوا تصریح کرد: ما در مجلس قبل قانون تصویب کردیم چه کسانی آن را اجرا نکردند؟ رئیس قوه قضاییه به این ترک فعل ورود کند و مسئولان مستقیم در این موضوع به جای نظریه پردازی و تعریض به ساحت مقدس امام به ایفای وظیفه و مسئولیت خود بپردازند.

سلیمی اظهار داشت: بعضی می‌گویند نگذاشتیم مردم در صف باشند. بیایند صف‌های روغن را ببینند؛ همچنین ایشان گفتند طوری دلار را گران کردیم که مردم نفهمیدند، حتما ایشان از تورم 44درصدی خبر ندارند.

وی گفت: بعضی‌ها قانون مجلس را به سلیقه خود اجرا می‌کنند؛ چرا بخشی از قانون راهبردی را اجرا می‌کنند و بخشی را نه؟ سوم اسفند ماه پایان مهلت برخی اختیاراتی است که به بعضی‌ها داده شده است. دولت همچنین در موضوع کمک معیشتی به درستی عمل نکرده است.

سلیمی از رئیس قوه قضاییه به خاطر اجرای قانون اموال نامشروع تشکر کرد و افزود: مسئولی که مال نامشروع دارد باید سریع عزل شود .

این عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم فرصت‌ها را از دست ندهد و از قرنطینه خارج شده و کشور را مدیریت کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول