اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پروژه خرید «ام‌باپه» از سوی رئال مادرید ؛ فروش 6 بازیکن تنها برای ستاره پاریس

رئال مادرید برنامه ریزی کرده که با فروش 6 بازیکن و باز شدن درهای ورزشگاه سانتیاگو بتواند «کیلیان ام‌باپه» را با مبلغ هنگفتی خریداری کند.

پروژه خرید «ام‌باپه» از سوی رئال مادرید ؛ فروش 6 بازیکن تنها برای ستاره پاریس

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید معتقد است که با توجه به وضعیت اقتصادی پساکرونایی فوتبال، می‌تواند برای خرید «کیلیان ام‌باپه» تلاش کند.

به نقل از آ.اس رئال مادرید تخمین زده که با جدایی بیل، ایسکو، سبایوس، یوویچ، براهیم دیاز و مارسلو می‌تواند بودجه 100 تا 150 میلیون یورویی برای خود فراهم سازد.

این رسانه در ادامه مدعی شد که با آمدن تماشاگران به استادیوم‌ها در فصل 2021-2022 اوضاع اقتصادی نیز بهتر می‌شود و رئال مادرید می‌تواند سود و درآمد عادی خود را بدست آورد.

آ.اس نوشت که بدترین سناریو برای رئال در خصوص خرید ام‌باپه این است که پاریس میزان 222 میلیون یورویی برای او طلب کند که به نظر می‌رسد رئال مادرید می‌خواهد تا حداکثر 150 میلیون یورو پول بدهد و بیشتر از آن را قبول نخواهد کرد. از طرفی دیگر ام‌باپه اکنون در پاریس 21 میلیون یورو سالیانه حقوق می‌گیرد که مسئله برای رئال مشکلی ندارد.

مادرید به این فکر کرده که جدایی بیل و ایسکو می‌تواند پول زیادی را آزاد کند و آمدن تماشاگران باعث می‌شود، ام‌باپه در تابستان 2021 تحت هدایت زیدان بازی کند.

برنامه رئال مادرید برای خرید «ادواردو کاماوینگا» را نیز در اینجا  و برنامه‌ریزی برای انتقال «ارلینگ هالند» را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول