اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تکمیل ورودی‌های ایستگاه کمیل در خط 7 مترو تهران طی هفته آینده

مجری خط 7 مترو تهران از تکمیل ورودی‌های ایستگاه مترو کمیل طی هفته آینده خبر داد.

تکمیل ورودی‌های ایستگاه کمیل در خط 7 مترو تهران طی هفته آینده

 به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمود یوسفی، مجری خط 7 مترو تهران درباره تکمیل ورودی‌های ایستگاه کمیل اظهارداشت: ایستگاه کمیل دوازدهمین ایستگاه در خط 7 مترو به شمار می آید. این ایستگاه سال 1397 مورد بهره برداری قرار گرفت و در آن زمان ورودی غربی ایستگاه به روی شهروندان گشوده شد. اکنون اما این ایستگاه آمادگی آن‌ را دارد تا با حداکثر ظرفیت در خدمت شهروندان بوده و ورودی شرقی آن نیز پذیرای مسافران مترو باشد.

مجری خط 7 مترو افزود: افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل از جمله مطالبات جدی شهروندان منطقه 11 بوده و زمینه استفاده از شبکه حمل و نقل ریلی را تسهیل می کند.

وی بیان داشت: با بهره‌برداری از ورودی شرقی ایستگاه کمیل، ظرفیت پذیرش مسافران در ایستگاه مذکور بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت. همچنین به موازات افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل، 8 رشته پله برقی 100 درصد ساخت داخلی نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مجری خط 7 مترو تهران گفت: همچنین برای تسهیل دسترسی افراد کم توان جسمی و حرکتی نیز 2 دستگاه آسانسور در این ورودی نصب شده که همزمان با افتتاح ورودی شرقی به کار خواهد افتاد. 

یوسفی بیان داشت: ورودی شرقی ایستگاه کمیل و تجهیزات و امکانات جانبی آن در کمتر از 2 سال با هزینه ای حدود 50 میلیارد تومان ساخته شده و آماده خدمت رسانی به مسافران مترو تهران است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول