اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح واحد ۵ هزار رأسی دامپروری در اردستان/ عبور از تحریم‌ها با افتتاح کارخانه خوراک دام نطنز

در مراسم افتتاح واحدهای تولیدی بنیاد مستضعفان در چند استان کشور، واحد ۵ هزار رأسی دامپروری اردستان و کارخانه خوراک دام نطنز هم افتتاح شد.

افتتاح واحد ۵ هزار رأسی دامپروری در اردستان/ عبور از تحریم‌ها با افتتاح کارخانه خوراک دام نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحدهای تولیدی بنیاد مستضعفان در چند استان کشور، واحد ۵ هزار رأسی دامپروری اردستان و کارخانه خوراک دام نطنز هم افتتاح شد.

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در این برنامه گفت: این واحدهای اقتصادی که امروز افتتاح می‌شود در مدت کوتاهی تکمیل شد و به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: این واحدها به همت جوانان ایرانی است که رهبر انقلاب به آن‌ها امید بسته و این به معنای رفع و خنثی کردن تحریم‌ها و شکست دشمنان است.

فتاح در ادامه تاکید کرد: واحدها دامپروری اردستان حتما به ظرفیت ۵ هزار راس دام رسیده و خوراک دام نطنز هم به ظرفیت بالای خود برسد که احتیاج به این موضوع مبرم داریم.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان گفت: کارخانه خوراک دام نطنز کار بنیادی و اساسی است؛ کاری که مشخص می‌کند ما برخلاف مسیر تحریم‌ها حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۴/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول