اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| ۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی صدرا اضافه می‌شود

شهردار صدرا گفت: به منظور تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا، ۴ دستگاه اتوبوس خریداری شده و ۵ دستگاه دیگر نیز تا پایان سال جاری به این ناوگان اضافه می‌شود.

فارس من| ۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی صدرا اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سوژه‌ای توسط اهالی شهر صدرا با عنوان "اضافه نمودن تعداد اتوبوس‌های خط واحد شهر صدرا" در سامانه فارس من به ثبت رسیده است و در توضیح این مشکل آمده است: با توجه به جمعیت رو به رشد شهر صدرا، تقاضای افزایش تعداد اتوبوس‌های خط واحد را داریم و مدت زمان انتظار برای خط واحد به ده دقیقه کاهش یابد، در حال حاضر باید حدود ۳۵ دقیقه منتظر اتوبوس باشیم، همچنین ایستگاه اتوبوس در ورودی این شهر، توسعه و تجهیز شود.

خبرنگار خبرگزاری فارس جهت پیگیری این موضوع به سراغ شهردار صدرا رفت که وی با اشاره به اینکه حوزه حمل و نقل از حوزه‌هایی است که شهروندان صدرا متحمل مشکلات زیادی در آن شده‌اند، افزود: از ابتدای تاسیس شهرداری صدرا تاکنون، شهرداری توانسته ۱۰ اتوبوس خط واحد خریداری نماید که مشکلات قانونی آن نیز در دوره جدید شهرداری برطرف و اتوبوس‌ها در اختیار حمل و نقل شهروندان قرار گرفته است.  

بهزاد پرنیان ادامه داد: علی‌رغم قیمت بالای ۴ میلیارد تومان هر اتوبوس، ۴ دستگاه اتوبوس جدید نیز خریداری شده و تا چند روز آینده به ناوگان حمل و نقل شهر صدرا افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین رایزنی جهت خرید ۵ دستگاه اتوبوس دیگر در حال انجام است که امیدوار هستیم در باقی‌مانده سال جاری، ناوگان حمل و نقل شهر را تکمیل نماید.

شهردار صدرا خاطرنشان ساخت: علاوه بر این شهر صدرا، فاقد حتی یک دستگاه تاکسی بوده است که با رایزنی انجام شده با مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور؛ از مجموع ۵۰۰ دستگاه تاکسی تخصیص یافته به کل کشور، مجوز ۱۰۰ دستگاه تاکسی به شهر صدرا تعلق گرفت.

پرنیان گفت: هم اکنون فراخوان ثبت نام از متقاضیان صادر شده است که با واگذاری این تاکسی‌ها و اضافه شدن اتوبوس‌های ذکر شده، مشکل حمل و نقل این شهر، به صورت کامل مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول